Valg af bank

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #91616
    AnonymForfatter

    Hvilken bank kan anbefales ?
    Har pt. Jyske Bank, men synes efterhånden de er blevet for træge og går mere op i pæne lokaler end kunderådgivning

    #164002
    robin (2)Forfatter

    Du kan kontakte mig – bankmægler – jeg tjekker markedet for dig og det koster kun noget hvis du spare noget. Skriv hvis det har nogen interesse.? Det forudsætter selvfølgelig et møde for at få afstemt ønsker og krav.
    mvh robín

    #164006
    AnonymForfatter

    Jeg vil anbefale, at du kontakter Nordea og Danske Bank, hvis du går op i prisen på dine bankprodukter. I alle sammenligninger er de billigeste banker i kongeriget.

    Du kunne måske skrive lidt mere om din økonomi: indtægter/udgifter/boligforhold ellers aftal et møde med ovenstående og medbring:

    årsopgørelser,lønseddeler, oversigt over lån, BUDGET og fremtidsplaner med og hør, hvad de kan tilbyde dig.

    #164020
    HJLForfatter

    Hvad er vigtigs for dig? – et rapt svar eller en dybdegående rådgivning med dertilhørende eftertænksomhed og lange svartider…

    Har du overvejet blot at skifte rådgiver eller afdeling mon de er lige sløve allesammen ? Deres aktiekurs er steget 5 % i dag noget må de gøre rigtigt, måske er de begyndt at bruge tiden på deres vigtige kunder… Er du en af dem i såfald show them bye walking 😀 det er bare gas, men du er lidt for ukonkret, der kan jo være 100 årsager til at vi har valgt den bank vi har i dag. Min mormor har den samme bank som hun altid har haft den der altid ligger tættest på i rolator afstand. Min far har en anden bank, han tror på alt hvad de siger fordi han ikke selv forsår sig på pengesager. Min mor har valgt sin bank fordi hendes rådgiver er såååååååååå sød osv.

    #164022
    PD 99Forfatter

    Er du på svampe, når du påstår at Nordea og Danske er billigst i ALLE sammenligninger? 😉 Eller er det et forsøg på være sjov? Du er formentlig glimrende klar over, at f.eks. Forbrugerrådets undersøgelse netop IKKE omfattede samtlige banker, men kun et begrænset udvalg.

    Læs mere om Danske Banks indledende fordrejning og “forglemmelser" i markedsføringen:
    http://www.business.dk/finans/fejl-i-danske-banks-gule-kampagne

    #164026
    testForfatter

    Der er kun en vej frem. Lav en liste over de produkter du bruger og det der betyder noget for dig og begynd at ringe rundt. Kan man ikke få gratis kaffe i jyskebank?

    #164030
    AnonymForfatter

    Jyske Bank – glem det – den er for dyr.
    Tag et check på Mybanker, så finder du ud af hvad, der rykker

    #164070
    AnonymForfatter

    Ja, undersøgelsen omfatter kun de 25 største banker. Penge og Privatøkonomi har ligeledes kåret Nordea til den billigeste bank og Danske Bank i toppen.

    Min erfaring er at de mindre banker måske er billigere på et enkeltprodukt, men samlet er de langt dyrere.

    Find en bank, som har en billigere boligfinansering fra 80-95% end Nordea (4,95%) eller Danske Bank (4,5%)…

    #164100
    thsvForfatter

    Totalt enig i den betragtning!
    Og ved en sammenligning vil Nordea ved 4,95% og prioritet være billigere end DB ved 4,75% og indgen rente på budgetkontoen (eller er det 0,125%?).
    Ved f.eks 300.000 kr spares 600 kr i årlig rente hos DB, men der tjenes 990 kr i Nordea i årlig rente af gn.snitligt indestående på 20.000 kr på modkontoen.
    Ligeledes er stiftelsesomk. lavere i Nordea med deres 3.800, hvor DB kræver i alt 6.600 kr ved 300.000 kr.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.