Nordea filialdirektøren: Du ka bare skifte bank hvis du er utilfreds!!

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #163306
    AnonymForfatter

    Tror man får det samme ud af kontanthjælpen i Nordea.?

    #163316
    HalliHalloForfatter

    KlogeÅge, den ydelse jeg får hedder vist kontanthjælp.

    Det er en slags bistand eller hjælp, støtte fra kommunen/staten jeg er bevilget til jeg igen får et godt velbetalt arbejde.

    #163318
    HalliHalloForfatter

    Skulle have stået: Hedder vist ikke kontanthjælp.

    #163326
    RedaktionenForfatter

    Til alle i denne tråd.

    Vi har valgt at fjerne navnene på de medarbejdere som er beskrevet i indlægget:

    Vi henviser til vores debatregler omkring personer i vores debatforum.

    Vi mener heller ikke at offentliggørelse af navne giver mere relevans i debatten om dette emne.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #163440
    AnonymForfatter

    Min datter blev som bankelev i Sydbank sat til at sælge skibsanparter i rigelige mænger -hvor meget forstand havde hun (18 år) på det, tror I? – det var dyrt for os og mange andre, kan jeg hilse og sige.

    Så uanset om det er en teenage m/k, er det ledelsen, der udnytter de unges engagement i uddannelsen, “vi vil frem i karrieren", og det er da helt fint.

    På en eller anden måde er det altid de unge mænd, der sidder bagerst i lokalet, mens pigerne skal stå ved kassen – uanset pigerne har de bedste karakterer far både gymnasiet og bankskolen.

    Tag den – mænd ansætter mænd og kvinder skal bare være dobbelt så gode i samme erhverv.

    #163622
    ForbrugerenForfatter

    Hej Johnii

    Et godt og velment råd. Hvis du er utilfreds med noget, så vær høflig men bestemt. Hvis dit klagebrev har været udformet på samme måde som dine indlæg herinde, så bliver de af den klageansvarlige anset for at være useriøse og afvist som sådan uden en reel behandling. Hvis du i stedet for skriver en følelsesmæssig afbalanceret klage, så vil den blive betragtet som seriøs og blive behandlet som sådan og du kunne måske endda have fået erstatning, hvis der er noget at komme efter. Pga. den måde du har opført dig på, så vil Nordea frygtelig gerne af med dig. Hvis du ikke går selv, kan du risikere, at de simpelthen smider dig ud. Så ovenstående råd er gode at huske, når du finder en anden bank, at være kunde i.

    Regn med, at hvis du går til pengeinstitutankenævnet med sagen, så vil din klage til banken helt sikkert blive fremlagt som dokumentation af Nordea.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.