Lønkonto uden gebyrer?

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #162990
    ForbrugerenForfatter

    Og det var jo egentlig også det jeg skrev længere oppe.

    “Den bedste bank for en kunde er der hvor man får det bedste tilbud. Det bedste tilbud er ikke nødvendigvis det billigste, men det som bedst opfylder ens behov og der hvor kemien mellem kunden og bankrådgiveren fungerer."

    #162998
    thsvForfatter

    Det kommer nok an på belåningsgraden!
    Der er andre regler i banken, når man kommer under de 60% belåning, og de kunne jo se vores forbrug via vores konti hos dem.

    BRF/EDC havde automatisk godkendelse i 2005 blot man havde de 40% af købsprisen på huset selv!

    #163000
    ForbrugerenForfatter

    Ja og se hvordan BRF har det i dag. De hænger mildest talt med r…. i vandskorpen.

    #163020
    testForfatter

    forex jo tak nu er det ikke os alle der bor i kbh eller århus. gi du kilometer pengene? hvis man vil grænsehandle eller rejse kan kontanter være nødvendigt

    #163022
    ForbrugerenForfatter

    Ja og de bor også i Odensen, Aalborg og Helsingør. http://www.forexbank.dk/Om-FOREX/Her-finder-du-FOREX/

    Når du nu bor i Sønderjylland, så har du så mange penge blandt andet stammende fra kommuneudligningen og de ekstremt billige boliger, indkøb af dagligvarer stort set uden moms (7%) og lavere avancer i Tyskland, så der er dig, der burde betale mig kilometerpenge 😉

    #163024
    ForbrugerenForfatter

    Desuden, så tager grænsebutikkerne jo også danske kroner, da de eller vil miste en stor del af deres salg til konkurrenten, som tager danske kroner. Og skal du rejse fra en lufthavn, kan du jo bruge en af konkurrenterne.

    #163038
    testForfatter

    nu for at gi dig heleopskriften bruger jeg danske kontanter eller dankort (+1% gebyr) i grænsebutikkerne, visa i real og euro i aldi (og de andre steder hvor de ikke tager visa).

    jo betaler gerne bare gi mig dit konto nr, cpr nr og navn 🙂

    ps skal du ha øl og grønsager med?

    #163040
    ForbrugerenForfatter

    Kontonummeret er Reg. Nr. 0216 Kontonr.: 4069162134. Du behøver ikke CPR og navn for at indbetale.

    #163044
    testForfatter

    nej men for at hæve 🙂

    #163046
    testForfatter

    og lige den konto gad jeg godt hæve fra 😉 jeg var lige ved at tro du var blevet skør men så var du bare blevet sjov 🙂

    #163048
    ForbrugerenForfatter

    Det ligger til mig at være sjov, men jeg kan skam også være alvorlig.

    Du vil nok komme i særdeles alvorlige problemer, hvis det skulle lykkedes for dig at hæve fra kontoen.

    #163096
    testForfatter

    nu er det vist kun B…be vister man kan få problemer med. Især i lufthavnen 🙂

    er det i grunde muligt at få det sidste ord i en debat med dig?

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.