Gratis VISA/Dankort – hvilken bank?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • ahkForfatter
    Indlæg
  • #91494
    ahkForfatter

    Efter at jeg føler mig bedraget af LSB, jf. anden tråd, vil jeg afslutte mit kundeforhold hos dem siden 1997. Mig narrer man som regel ikke, og hvis det sker, så højst én gang! Hvilken anden bank mon tilbyder gratis VISA/Dankort?
    Mvh
    AHK

    #161362
    PrasmusForfatter

    BRF-Bank (ren netbank), hvis du kan blive kredit godkendt. Samtidig får du en rimelig rente på kontoen.
    Nordea hvis du kan blive fordel+ kunde.

    Og sikkert en række andre banker!

    #161364
    PrasmusForfatter

    Skal måske tilføje, at i alle de banker jeg har haft Visa/Dankort i, har der været en stribe max. på, f.eks. max. pr. hævning i automat, max. samlet forbrug pr. måned etc. Jeg tror ikke du kan få et gratis Visa/Dankort uden begrænsninger nogen steder.

    Jeg mener at man hos Nordea kan få resat max. ved at kontakte dem og at det ikke koster noget, men jeg kan ikke sige om det er ændret.

    Af samme grund er det godt at have et par Visa & Master cards når man er på rejse. Det reder også en, når Nets (hed før BPS) finder på at lukke ens Visa kort fordi de tolker nogle køb som muligt misbrug – det kender jeg et par stykker som har prøvet.

    #161366
    testForfatter

    rigtigt mange banker tilbyder gratis visa dankort som en del af kunde forholdet. Der vil ofte være krav som indskud af garant kapital eller et samlet kunde forhold. Det jeg selv gjorde sidst jeg skifte primær bank anbefaler jeg til alle. Ikke nødvendigvis valget af bank.

    Men lav dig en liste i et regneark over hvad der betyder noget for dig. F.eks. pris på visa dankort, hæve gebyr, billede på dankort og så videre. Det kan også være fysisk lokation eller andet. Så er det bare at gå igang og undersøge de forskellige tilbud.

    Da jeg gjorde det for 1 1/2 år siden valgte jeg den danske bank fra og valgte andelskasse.

    Det er slet ikke nogen tvivl om at de valg var det rigtige for mig på det tidspunkt. Om det er det i dag eller er det for andre kan jeg ikke udtale mig om.

    #161370
    AnonymForfatter

    Danske Bank 24/7 koncept – Gratis Visa/Dankort og ingen gebyrer.

    Nu er der sikkert nogle som starter en voldsom diskussion om man kan det ene og andet med det koncept, men kontakt banken, hvis du er interesseret. Det fungerer fremragende for os.

    #161396
    AnonymForfatter

    Det er jo ikke gratis når man lige skal betale 300kr for at få lov at være 24/7 kunde

    #161398
    ForbrugerenForfatter

    Nej, jeg tror, at du forveksler det med Basisbank.

    #161402
    AnonymForfatter

    Du vrøvler Michael!

    Det koster ikke kontogebyr at være 24/7 kunde i Danske Bank.

    #161404
    AnonymForfatter

    hmm ja det kan jeg godt se nu.
    står selv over for bankskifte og er sikke rpå da jeg tjekkede danske bank forleden at der var et eller andet gebyr og det var derfor jeg valgte dem fra

    #161408
    ahkForfatter

    Tak for tippet. Jeg har faktisk allerede en højrentekonto hos dem. Jeg har netop ringet og spurgt om gratis VISA/Dankort tilbydes på den. Det gør det så ikke, men jeg kan bare åbne en basiskonto hos dem, fik jeg at vide, og dermed få kortet gratis tilknyttet. Denne basiskonto vil ikke træde i stedet for højrentekontoen, naturligvis, men eksistere ved siden af den.
    Mvh
    AHK

    #161416
    AnonymForfatter

    Der er ikke noget gebyr på Danske 24/7 konceptet!

    Held og lykke med BRF bank – lad os se, hvor lang tid der er noget der hedder BRF!

    #161418
    AnonymForfatter

    Eikbank har gratis Visa/DK kort.

    #161510
    PD 99Forfatter

    Nykredit Frikonto har også gratis Visa/Dankort – og i modsætning til Nykredits “Kernekonto" er der på “Frikonto" IKKE variabelt kontogebyr.

    http://www.nykredit.dk/privat/info/bank/frikonto-uden-variable-gebyrer.xml

    Jeg overvejer at skifte fra BRF’s bank til Nykredits bank, fordi Nykredit tilbyder adgang til netbank UDEN NemID’s irriterende nøglekort. Først når der skal foretages transaktioner er nøglekortet nødvendigt hos Nykredit:

    http://www.version2.dk/artikel/16118-nykredits-tilbud-log-paa-netbank-med-nemid-uden-papkort

    #161514
    ahkForfatter

    Ha-ha! Det nyeste salgsparameter! 🙂 Se i øvrigt min tidligere tråd om mine egne genvordigheder med NemID: http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?t=NemID+-+ROFLMAO!&id=4901

    Nå, men jeg har nu bestilt en basiskonto hos BRF, sideløbende med min “højrente"-konto hos dem. Så er det snart “later dudes" til LSB! 😉

    Mvh
    AHK

    #161604
    thsvForfatter

    Vores 2 Visa-Dankort er ihvertfald gratis hos Nordea, når man er fordel+kunde, hvilket man jo automatisk er som boligejer med lån i ejendommen hos Nordea, da det giver de 5 konti/produkter uden problemer.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 19 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.