Haves:Eikbank Søges:Nybank

Viser 6 indlæg - 76 til 81 (af 81 i alt)
  • Indlæg
  • #161950
    AnonymForfatter

    Jeg er også snart ex.EIK kunden. Ikke fordi jeg har være utilfreds tvært om har jeg siden Scandiabanken anbefalet denne til andre hvilken set i bak spejlet ikke var jordens bedste anbefaling 🙂
    Håber at den der har taget i mod mit råd i det mindste som jeg har været en tilfreds kunden i banken.

    Nu er tiden kommet til at finde min nye bank forbindelse og jeg ville gerne undgå at “rende" til møder i banken men alle de netbanker jeg har fundet lever ikke op til mine forventninger.

    Jeg har gjort det at jeg har samlet alle oplysninger i en mail (mine bank forhold, mine forventinger og ønsker til min kommende bank) Dette har sendt til nogle udvalgte banker for at se hvem der kan være med. Umiddelbart er Spar Nord eller Swebank det bedste bud for mig da min største post er et andelsboliglån. Swebank har dog ikke pensioner så disse depoter skulle jeg i så fald flytte til fx Nordnet.

    Spar Nord en tilbyder en anelse bedre rente end Swebank mens jeg personlig kunne få nogle fordel af Swebank da jeg også er i Sverige en hel del.

    Jeg er lidt splittet på sagen så jeg ville gerne høre om der er nogle der har ris/ros om de 2 banker…

    MVH Carsten

    #162036
    ArnieForfatter

    Vi skifter til DK bank.

    Har bolgprioritet i EIK og har jo som mange andre fået hævet gebyr gang på gang.
    Vi sparer 0,8% point ligesom vi får gratis VisaDK, MasterCard, American Express + gebyrerfri netbank.

    Nordea var marginalt fra med tilbud så de er også et besøg værd 🙂

    #162088
    AnonymForfatter

    Så kom skrivelsen fra Finansiel Stabilitet, EIK bank er nu overtaget endegyldigt, men der er åbenbart adskillige interesserede købere, salget skulle være afklaret inden årets udgang, så jeg beholder min NEM konto lidt endnu.

    #162208
    AnonymForfatter

    Ja, holder også min løn/NEM konto og ser hvad der sker….

    #162230
    Jens1Forfatter

    Det lyder godt, at også andre bliver, så det bliver attraktivt for en ny bank at overtage kunderne, og vi forhåbentligt kan få same/bedre forhold med en nye. bank.

    Så vi venter også og ser hvad der sker. 🙂

    #162248
    thsvForfatter

    Ja, for vores vedkommende ville Danske Bank kun tilbyde en rente, der var en hel % højere end Nordea, og over Eik banks rentesats, så dem skrottede vi.

    Skiftet til Nordea kostede for øvrigt kun 1.400 kr til tinglysningen, da der ikke er oprettelsesgebyr ved overflytning.

Viser 6 indlæg - 76 til 81 (af 81 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.