Låne-forhandlinger med DB

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #164666
    AnonymForfatter

    Skift bank! Sådan er markedet og du må jo konkludere, at DB ikke er konkurrencedygtige på markedet for dit engagement. Jeg synes samtidig du skal sende en hilsen til direktøren i din afdeling og spørge, hvorfor de farver banken gul, når den overhovedet ikke er billig!

    #164670
    ForbrugerenForfatter

    Det kan jo være, at det var en af afdelingerne, der ikke blev farvet gul 😉

    #164672
    AnonymForfatter

    Min afdeling er åbenbart ikke en af de gule 🙂

    Så nu prøver jeg en blå kaldet Nordea! Så nu venter bare den lækre måned med at skifte bank…

    #164690
    thsvForfatter

    Vi kan kun konkludere at de gode priser kun gælder nye kunder, som DB vil have ind i folden, og ikke eksisterende kunder, som andre banker med kyshånd vil overtage.

    DBs kurs overfor et par unge er jo håbløs i dette tilfælde, hvor de har ydet fårlig rådgivning og kun tilbudt rentesatser, der gør banken til en af landets dyreste.

    For den almindelige kunde er Nordeas ens rentesatser klart at foretrække.

    Ligesom Skandiabanken og osse Eik bank var i starten.

    #164724
    AnonymForfatter

    Nu kan man ikke konkludere udfra en sag, men jeg er enig med thsv her.

    Danske Bank har lavet “røveri" mod de unge mennesker (som dog heller ikke har undersøgt markedet inden de lavede deres aftaler!).

    Det har de gjort nu og jeg synes de skal skifte bank.

    Jeg kunne godt tænke mig en kommentar til det fra de Danske Bank folk, der er herinde. Hvorfor er prisforskellene så store – er godt klar over de ikke kan kommentere på enkelte sager, men det må da gøre indtryk, at de ikke overhovedet ikke kan konkurrere som primær bankforbindelse sammenlignet med Nordea.

    Jeg opfordrer igen trådstarter til at sende en mail til direktøren for afdelingen og spørge om han/hun får sin løn for at sende unge kunder ud af banken ved at være markant dyrere end Nordea.

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.