Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Ja, det kan de godt, du har kun krav på en lønkonto med mulighed for kasseudbetaling.
Det er helt åbenlyst, at din bank vil hjælpe dig, så du ikke igen kommer ud i gæld.
Men hvis et Visakort er så vigtigt for dig må du jo skifte til en anden bank.
Når du nu er gældsfri er jeg sikker på, at en anden bank gerne vil have dig som kunde.
Hej,
Til info er det ikke korrekt. Så snart du er slettet fra RKI er du slettet, hvilket betyder at der ikke figurerer oplysninger om dig, ligesom eventuelt angående tidligere registreringer. Det skal pointeres at jeg ikke selv har erfaring med RKI, men reglerne er meget enkle og efter dansk lovgivning.
Ja P_P, man risikerer meget nemt at blive gennemheglet herinde, men op med humøret igen. Jeg har ofte oplevet, at ikke alle ved hvad de taler om.
De fleste er i øvrigt kunder i Danske Bank, så det undrer mig at de ikke har opfordret dig til at få en 24/7-konto, da det plejer at være standardsvaret.