Amagerbanken – Er den død nu

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 65 i alt)
  • Indlæg
  • #157500
    Michael01Forfatter

    Ree, som ejer 1/3 af Amagerbanken har nu tabt over 300 millioner kr på Amagerbanken på 1/2 år, dvs dvs kr. 1.666.000,00 hver eneste dag. Kujrsen er faldet yderligere de sidste par dage, 14,20.

    Mon han skyder flere penge ind i “projektet" ?

    http://www.business.dk/finans/storrygende-rigmand-taber-formue-paa-bloedende-firmaer

    #157752
    Michael01Forfatter

    Mon ikke vi er igang med sidste kapitel ?

    Ree smækker kassen i for Amagerbanken

    http://www.business.dk/finans/ree-smaekker-kassen-i-amagerbanken

    #157840
    AnonymForfatter

    Hørte lige på TV2 News at de 2 kommuner på Amager (Tårnby og Dragør) planlægger at skifte bankforbindelse, fordi kommunalbestyrelsen vil ikke gamble med borgernes penge og at en borgmester nævnte at der flere gange kunne stå over 100 mio kr. på kommunens konto i AmagerBanken …

    #157918
    HalliHalloForfatter

    Bare rolig GP, AmBk er stadig en fremragende bank.

    Har ikke kunnet svare før nu, da vi er nogle aktionærer, der arbejder hårdt på at skaffe de sidste par håndører, så den gode bank kan fortsætte.

    #157922
    testForfatter

    hvad om det er en god bank med deres kapital behov at gøre? hvor mange penge er det banken mangler?

    #157926
    HalliHalloForfatter

    I Tv-Nyhederne sagde de forleden 750.000 kr., men jeg tror de mente 750 mill.

    I vore dage er det jo ikke nogen herregård, men jeg kan næsten garantere for at dem, der kommer med pengene vil få deres investering særdeles godt forrentet på sigt.

    #157928
    testForfatter

    det garantere du? ok hvad bygger du den garanti på? at det er en bank der ikke tager mange gebyrere eller er gode til at spekulere i valuta

    #157930
    HalliHalloForfatter

    Nu er der jo ingen der kender morgendagen, men lad mig så sige, at jeg er ret sikker på at det vil blive en guldrandet investering.

    Jeg har været kunde i den bank i rigtig mange år, og det er en af de banker med de færreste gebyrer.

    Apropos valuta: Der var de desværre lidt uheldige, men Danske Bank har da ofte også være heldige med deres investeringer, ligesom andre banker.

    Selvfølgelig kommer oplysningen på et ret uheldigt tidspunkt, men mon ikke vi får skrabet pengene hjem inden september. Det vil jeg tro er muligt.

    #157932
    AnonymForfatter

    Ja tak, HalloHallo, det sagde du også sidst, hvor det gik helt galt for Amagerbanken.

    Nu skal de gamle aktionærer, der må se markedsværdien reduceret til under 500 mio. så skyde penge i den synkende skude igen.

    Sig mig, hvor mange gange skal der skydes flere penge i dette foretagende?

    Vi har Finanstilsynets ord for, at der er foretaget helt utilstrækkelige nedskrivninger på ejendomsengagementerne. Over de kommende måneder, kvartaler og år vil det afspejle sig i regnskabsresultaterne, for basalt set er det Amagerbanken har gjort at “låne" af den fremtidige profitskabelse mange år frem.

    Amgerbanken bliver aldrig en god investering, uanset om banken overlever eller ej! Slet ikke for de aktionærer, der var med fra starten og således skal til at skyde penge i virksomheden for 3. gang.

    #157936
    testForfatter

    halihalo ok har noteret mig at du ingen argumenter har for at amagerbanken sku være en god foretning

    #158068
    Michael01Forfatter

    nu kan man få op til 82% i rente ved at investere i Amagerbankens obligationer 🙂

    http://www.business.dk/finans/amagerbankens-obligationsinvestorer-flygter-i-panik

    #158100
    testForfatter

    hali og halo det kalder jeg da noget af en forretning. 🙂

    #158106
    Michael01Forfatter

    Om et par uger, får du måske dobbelt op

    #158116
    AnonymForfatter
    #158120
    testForfatter

    det kan jo ikke undre med den position han har at han bakker op. Spørgsmålet er så mere om der kan komme 750 mill ud af det. nu ser vi

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.