Indbetaling m.v. på et FDB-Mastercard

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90702
    AnonymForfatter

    Jeg har et FDB-kort med en kredit på 25000 kr. Nu har jeg købt nogle store ting og er derfor kommet til at skylde 24.913 kr.

    I dag bliver der trukket godt 9000 kr. fra min lønkonto, hvorfor jeg blot vil spørge om hvornår jeg kan disponere over dette beløb? Kan jeg gøre dette allerede i dag selvom jeg ikke kan se det på min konto endnu? Bare så jeg ikke får vrøvl p.g.a. overtræk m.v.

    #150166
    JydenForfatter

    Du kan gå ind på FDB netsaldo og se dit disponible beløb, og altså se om det indbetalte beløb er registreret

    #150170
    HalliHalloForfatter

    Du kan ikke disponere over indbetaligen før torsdag evt. først fredag, da PBS har hele 3 bankdage til at overføre pengene i.

    Hvorfor de skal bruge så lang tid ved jeg egentlig ikke, men har vist noget med at bankerne kan kræve pengene tilbage efter de er trukket på ens konto eller er det helt en hel forkert antagelse?

    #150198
    AnonymForfatter

    Du er godt klar over du betaler 17% for kreditfaciliteten hos FDB.

    Det er meget bedre at betale beløbet helt ud hver måned!

    #150210
    AnonymForfatter

    Jeg fatter ikke en meter..

    Hvorfor betale dobbelt så meget hos Peter ??

    Eller i dette tilfælde hos FDB !

    #150214
    AnonymForfatter

    Jeg betaler ingen renter, da jeg betaler pr. PBS hver den 10. måneden.

    Jeg har lige betalt 9000 kr. i dag, som vedrører køb foretaget i perioden 20.11-21.12.09, og så har jeg købt for 16000 kr. her i det nye år, der skal betales den 10.2.10.

    Da jeg har en kreditramme på 25.000 kan jeg forstå, at de 9000 kr. først registreres efter 3 dage, hvorfor jeg ikke kan bruge kortet før sidst i denne uge.

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.