Bankrøveren Skandiabanken

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Indlæg
  • #108510
    AnonymForfatter

    Jeg syntes godt at man efter min mening kan snakke pænt til hinanden.
    Lillekaj er åbenbart uden i noget rod med sin økonomi, men det lyder som om at han trods alt er vel informeret om rentesatser osv.
    jeg syntes ikke at Osiris kan være det bekendt at inddrage lillekajs handikap, som selvfølgelig ikke er særlig befordrende og det som man allerførst “tænder" på, men derfor skal osiris ikke tale nedsættende til lillekej af den grund.

    Det var min mening.
    lillianirene

    #108512
    AnonymForfatter

    Det kan du ikke være bekendt at skrive i debatten.
    Lillekaj har sagt mange fornuftige ting som har været værd at høre på.

    Jeg syntes også at michael prøver at holde skruen ret i vandet, da jeg ellerds tror, at alt her i dabatten ville flyde ud og blive det rene nonsens.Så tak for det michael.

    Og stadig så syntes jeg også at du skel give lillekaj en undskyldning for det grimme sprog som du bruger. du kan altså ikke være det bekendt.

    kærlig hilsen og god jul fra lillianirene

    #109302
    AnonymForfatter

    Ang. gebyrdebatten, så skal man være opmærksom på Skandibankens vekselkurser ved internethandel i udlandet. Jeg har både internet-bank i Skandiabanken og Nordea og skulle oveføre to beløb SAMME dag til Tyskland. Jeg valgte Skandiabanken ud fra 0-gebyr politiken, men den kunne ikke overføre til den ene af de to modtager-banker. Jeg måtter derfor bruge Nordea til den ene overførsen med 15 kr. i gebyr.
    Da jeg fik debiteringerne i kroner på mine konti, var kusen hos Skandiabanken dog så elendig, at jeg i praksis har betalt 50 kr. i ift. 15 kr. i Nordea (ud fra Nordeas kurs, som var noget lavere/bedre). Dette ud fra et EURO beløb på ca. 725 EU.

    #109304
    AnonymForfatter

    Hej

    Første indlæg og jeg kan se at indlægene i denne “tråd" er lidt gamle bortset fra det sidste, men jeg vil alligevel gerne give mit besyv med. Det med gebyret på 15 kr, men bedre kurs er tankevækkende, for det er jo sådan, at alle tjener penge, så hvor kommer de fra?

    Jeg er telekunde hos CBB, og er glad for det, billige priser og kontrol med forbruget osv. Men de glemmer og reklamere med prisen for sms til udlandet som er mere end 2 kr, normalt koster en sms 19 øre.

    Så der er nogle fælder og det er til tider svært at se dem, så det er en oplysning jeg er glad for, den med kursen.

    Jeg har før været Scandiabankkunde og til Fangel vil jeg sige, at så længe jeg havde penge er det en god bank, men skal man bare låne lidt, smækker kassen i.

    100.000 til et kolonihavehus og så måtte jeg finde ny bank, selv om jeg et år senere med samme løn for både min kone og jeg, kunne købe hus til 2.000.000.

    Så trods gebyrfrihed er jeg meget utilfreds med Scandiabanken, for jeg skyldte ingenting, vi havde to betalte biler, og kun et studielån på under 40.000 som modregning.

    Nu har vi hus og det er sådan at nu kunne vi sikkert med fordel låne penge, men det er svært at gå til en bank man føler kun er for de rige, for hvad er flotte rentesatser i sammenligningen værd, når man aldrig må komme til at bruge de satser i det virkelige liv.

    Bare en kommentar til dem der er glade for Scandiabanken, for jeg har selv prist dem højt før, men blev skuffet.

    #117838
    AnonymForfatter

    Kom tilfeldigt ind i denne debat, da jeg er kunde, og skulle i banken. Jeg har ikke serlig meget viden om forskellige bankforhold/fordele for mig. Men jeg syntes da at det er helt fint at du som bankansat blander dig, det kan jeg da kun blive klogere af. Den enkelte kan jo bare sortere i de forskellige komentarer, og bruge det man/jeg finder fornuftig tale. Bedste hilsner Kjeld Skjold

Viser 5 indlæg - 16 til 20 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.