Forbrugslån – Andre?

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Indlæg
  • #145368
    AnonymForfatter

    Jeg mangler formentlig mange.

    Der er tale om et ret stort og mudret og uoverskueligt marked med et væld af aktører.

    Alle benzinselskaberne har jo også hver sit kontokort, som underliggende er outsourcet til diverse samarbejdspartnere.

    Opel har fx også sit eget “Opel Mastercard" som formentlig underliggende drives af Citybank eller en lignende aktør.

    #145378
    testForfatter

    tja kavlitet af studier og opgaver er sku ikke ligefrem stigende.

    #145384
    AnonymForfatter

    Nej det kan du have ret i test..

    Men stigende er antallet af personer der ikke rigtigt har noget andet at lave end at komme med intetsigende og urelevante kommentarer i forskellige forums

    #145388
    thsvForfatter

    Du læser heller ikke selv, hvad du skriver.

    Skal man virkelig være medlem af FDM for at få et MasterCard fra FDB?
    Det udelukker jo alle ikke bilejere.

    Og Andre driver vist ikke nogen bankvirksomhed, der låner penge ud.

    Ihvertfald ikke den André, jeg kender.

    #145392
    testForfatter

    ja G74 vi er helt enige og derfor forstår jeg heller ikke du vil basere dine studier på oplysninger fra bemeldte anonyme personer. Husk i øvrigt at angive kilder.

    Da jeg selv læste hd havde vi forbud mod at kontakte virksomheder eller privat person uden instituttets tilladelse. I dag oplever jeg ofte kontakter fra studerende der stiller spørgsmål som de selv burde undersøge. Det virker lidt som at de tror at de kan få andre til at lave deres arbejde for dem. Hvordan mon det kan være at du giver mig samme følelse?

    #145398
    AnonymForfatter

    Jeg må give THSV ret her.

    Det er dog det værste vrøvl.

    Jeg har et FDB-mastercard, men er ikke medlem af FDM og har aldig været det.

    Q.E.D. !

    #145400
    HalliHalloForfatter

    Mon ikke det bare er en skrivefejl, han mener jo nok medlem af FDB, men så vidt jeg ved kan man da ikke få såkaldte “hurtiglån" der medmindre et MasterCard også kategoriseres som hurtiglån.

    Tag nu spørgerens spørgsmål alvorligt, så han snart kan få sin doktortitel. For afhandlingen bliver næppe godtkendt blot ved at vedhæfte en kopi af denne tråd.

Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.