Hvilke bank er BEDST her i det danske ganske land!?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Indlæg
  • #142172
    MichaelForfatter

    BRF bank giver 2,15% lige nu uden bindinger af nogen art. Hvorfor flytter du ikke bare dine penge?

    #142174
    AnonymForfatter

    Desuden kan en høj indtægt hurtigt blive til en meget lavere indtægt. To stikord: Konkurs, arbejdsløshed.

    #142176
    AnonymForfatter

    Det er ikke besværet værd for så små beløb som jeg gennemsnitligt har på min lønkonto.

    #142178
    MichaelForfatter

    Hvad er så problemet?

    #142180
    AnonymForfatter

    Du er sgu lidt mærkelig. Der er ikke noget “problem". Jeg synes bare at en indlånsrente på 0% er frækt. længere er den ikke. Men, jeg skal nok holde mine meninger for mig selv fra nu af.

    #142182
    MichaelForfatter

    Er det også “frækt" at Irma sælger toiletpapir til det dobbelte af Netto?

    Jeg har i mange år efterhånden løbende haft 2-4 forskellige banker ad gangen og vælger de billigste produkter hvert sted. Det tager vel sådan ca. 45 sek at logge på netbanken og overføre fra én konto til en anden.

    #142216
    testForfatter

    god pointe michael. Den er vi enige i. Bankerne er forretninger på godt og ondt

    #142800
    AnonymForfatter

    Hej Allan 43 – jeg så dit indlæg i forbindelse med noget google søgning og vel gerne sige at din indstilling er yderst sympathisk. Jeg tror at det er godt Du siger Din mening også selvom nogle her i milliaærsklubben åbenbart har lidt arrogant attitude og virker låst fest i deres syn på verden. 🙂

    #142844
    thsvForfatter

    Det er ihvertfald ikke Eik Bank! ;-D

    #143148
    AnonymForfatter

    Takker, men jeg har beluttet at holde mine meninger for mig selv. 😉

    #143150
    AnonymForfatter

    Hov, besluttet. Ikke beluttet 🙂

    #143182
    AnonymForfatter

    Hvad gik der lige galt her? Var det ikke meningen at man skulle komme med et indlæg om, hvilken bank man fandt bedst? Jeg er godt tilfreds med Eikbank.

    #143186
    AnonymForfatter

    Tak til Karoline — Endelig et fornuftigt indlæg.
    Spørgsmål som hvilke bank er bedst er jo næsten umuligt at svare på, for det handler om hvad man skal bruge banken til.
    Men —— Svar som lortebank – møgbank kan jeg ikke forholde sig til.

    Selv har jeg EIK-bank og er godt tilfreds. Har aldrig haft problemer med at komme i kontakt med dem, altid fået en høflig betjening, samt den hjælp jeg ønskede.

    Er lorte/møg bank, når banken ikke vil acceptere overtræk på kontoer som ikke er bevilget?? Eller når man ikke overholder indgået aftaler?? Eller banken smækker kassen i når de kan se de aldrig vil få pengene retur som udlånes??
    Eller er lorte/møg banker når der gives 0% i rente på indestående konti?? Gives 0,5 % i rente på pensionskonti?? Eller man bliver pålagt gebyrer i en lind strøm for ingen ting??

    Som jeg ser det: Har man gæld,— gælder det vel om at finde en bank som skal have så lidt som muligt i rente/gebyr og har man overskud på kontoen gælder det vel om at finde en bank som giver så meget som muligt i renter af ens penge.

    Når jeg har valgt EIK-Bank er det fordi banken opfylder mine behov. Jeg får en lidt bedre rente på mine indlånskonti end i mange andre banker og banken giver mig den kassekredit jeg har brug for.

    Men jeg er da hverken døv eller blind, så da FIH tilbød 5.95% på 1 års konto i 2008, oprettede jeg da en konto der.

    Men når man ser TV-programmet Luxusfælden (ved godt det er et underholdningsprogram) men lidt sandhed er der vel i programmet. Er det her bankerne får deres image: Lorte bank?

    #143190
    AnonymForfatter

    Det er fordi du ikke boligprioritets kunde. Banken er så langt ude at skide at den formentlig går konkurs inden længe. Læs blot regnskabet samt det had der er til dem herinde blandt det segment der virkelig betyder noget for en bank – nemlig kunder der ejer en bolig.

    Hvorfor skulle Eikbank ødelægge skandiabanken?

    #143196
    HalliHalloForfatter

    JPSUA: Du nærer et sjældet indædt had til EiK-Bank, men hvad vil du opnå med denne vanvitige kritik?

    Jeg er selv meget glad for banken, og kan ikke se at der er ændret nævneværdigt siden banken blev til EIK.

    Skandiabanken tjente som bekendt stort set ingen penge, så visse småændringer måtte jo påregnes efter overtagelsen.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.