Førtidspension og Lånemuligheder.

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Indlæg
  • #201906
    AnonymForfatter

    Jeg står ved mit indlæg.

    #201914
    MichaelForfatter

    Nå, men så kan du måske forklare mig hvor du vil få 50-60.000 kr. fra hvis varmeanlægget står af?

    #201916
    Mr RForfatter

    Du tjener 11.000 netto om måneden og vil flytte i hus ?

    Det virker på mig som om din realitetssands er helt fra den.

    #201928
    HalliHalloForfatter

    Kære Johannes Jensen

    Jeg stiller mig ligeledes uforstående overfor dit afslag i BRF-Kredit.

    Er det muligt at scanne de breve fra Nordea vedr. låneansøgningen hos dem enten før ansøgningen til BRF eller efter, jfr. opfordringen fra BRF. Så er det nemmere at se om du er blevet behandlet korrekt.

    Umiddelbart skulle du nemlig nok kunne låne til et hus til 400.000 kr. Glem det med 60.000 kr. til et varmeanlæg. Du er sikkert selv håndværker eller huset har blot en brændeovn samt elvarme, så du skulle nok at råd til at vedligeholde dette.

    Din indtægter er efter mine beregninger ca. årligt ca. 208.000 kr., hvilket svarer til en lønindtægt på 226.000 kr. eller 18.800 kr., hvortil kommer dine arbejdsindtæger.

    Som tommelfingerregel kan man låne 3xårsindkomsten, så dit køb ligger pænt under dette beløb.

    #202014
    HalliHalloForfatter

    Hej Johannes,

    er det muligt at oplyse om du før dit brev til BRF havde kontakt til din lønkontobank (Nordea)?

    BRF har ligeledes opfordret dig på ny til at ansøge om et lån hos dem, har du gjort det?

    Eller er dit indlæg fup fra ende til anden?

    Dit indlæg minder mig om et tilsvarende besynderligt indlæg af Allan Mogensen, der fornylig følte sig diskrimineret på grund af alder.

Viser 5 indlæg - 31 til 35 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.