mitvisa.dk

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 60 i alt)
  • Indlæg
  • #138826
    AnonymForfatter

    hvad er det du mangler at indsende og hvad er det der er dukke op der gør at du tror der er noget galt med firmaet

    #138832
    AnonymForfatter

    Måske at der ingen kontaktoplysninger til firmaet er overhovedet? Hverken tlf.nr. eller fysisk adresse? Det eneste er en web-kontaktformular.

    Det er som regel ikke et godt tegn, når et firma ikke ønsker at deres kunder kan komme i kontakt med dem. 😉

    #138836
    AnonymForfatter

    hej vuldarian
    der er både en adresse og et tlf nr og man kan godt komme i kontakt med dem også på mail og jeg tænker var det bare for at få penge var der jo ingen grund til at sende parpir der skulle udfyldes når de havde modtaget penge eller hvad??????

    #138844
    AnonymForfatter

    Hvis der er kontaktoplysninger, så vis mig gerne hvor… jeg kan nemlig ikke finde dem. ;)De eneste fungerende links er til ansøgningsformularen, og til to svenske sites, der vel næppe er relevante for danske kunder…

    #138846
    AnonymForfatter

    du kan gå til deres hjemme side mitmaster.dk

    #138850
    AnonymForfatter

    Nej jeg kender ikke firmaet, men jeg kan se af deres side at for at de vil “låne" 20.000 ud på et mastercard skal du deponere det dobbelte beløb hos deres bankforbindelse. dvs de på forhånd får det dobbelte af din kredit grænse INDEN du overhovedet har lånt nogen penge af dem.

    Det er da (udover jeg ikke mener det er moralsk) da et forretnings koncept der ikke lyder til at kunne gå galt, selv hvis du hæver de 20.000 og intet betaler tilbare har de 20.000 tilbage til at trække renter.

    #138852
    AnonymForfatter

    Kære Alle

    Hold jer væk fra det firma.

    Deres første svindelnummer var sms lån som nu er lukket og ingen eller kun meget få menesker fik et lån der og mistede 100 eller 150 kr pr låneforsøg.

    Nu vil de hve 950 kr plus det dobbelte af hvad man skal have i lån på et kreditkort og jeg tør væde på at de fleste efter de har betalt de 950 kr i gebyr blot aligevel vil få et afslg. De personer som hopper på den bliver bagefter grint af af Hr Holmgren.

    Så hvis i ikke vil i klemme så glem det firma det er desværre fup og fiduser det hele.
    Venlig Hilsen
    Manden Fra Heden

    #138862
    AnonymForfatter

    Ja, jeg har jo ikke været inde på TV2’s hjemmeside og kigge – selvfølgelig har jeg været inde på mitvisa.dk, og der er ingen kontaktoplysninger, siger jeg.

    #138864
    AnonymForfatter

    Rettelse: Mitmaster.dk. Og igen, ingen kontaktoplysninger, udover et betalingsnummer man kan ringe på. Ingen adresse, intet CVR osv. Man kan ikke komme og banke på deres dør, for det er ikke oplyst hvor de bor. Er det betryggende? I think not. Hovedregel nr. 1 ved internethandel er, at man ALDRIG bør handle med et firma, er ikke vil findes. Og hvis firmaet ikke lægger adresseoplysninger ud på deres hjemmeside, er det højst tænkeligt at de ikke vil findes. 😉

    Og hvad mitvisa.dk angår – ingen kontaktoplysninger, ikke engang betalingsnummeret. Coincidence? I think not.

    #139150
    AnonymForfatter

    hej.

    findes banken kederan equity Ltd. ikke i danmark?

    inde op deres hjemmeside, der er ikke adresse eller en skid så man kan komme i kontakt med dem + det er sms løn, jeg tror det er Ren Fup & Fidus .

    Mvh. Aimad Ghoussy.

    Kommentar tak 🙂

    #139714
    AnonymForfatter

    ja kender godt mit visa og mitmarster basts er igang med at lave et program om det de har kontaktet mig idag.så lad os se om de finder frem til dem jeg skal ihvertfald være med i programet og fortælle min oplevelse med dem.

    #139768
    AnonymForfatter

    Jeg har hørt og læst at der er ander ind mig der er blevet snydt af mit visa men jeg har fundet hvor man kan komme i kontak med dem og det har jeg tænk mig at gøre da jeg er godt træt af dem hvis der er ander der har lyst til at kontake dem så skriv lige. Hilsen fra Amina.

    #139770
    AnonymForfatter

    Hej Stine jeg vil bare sige at jeg har fundet hvor man kan komme i kontakt med mit visa hvis du osse har lyst til at kontkate den så skriv lige en besked da der er ander der osse er blevet snydt som os.Hej Amina

    #139774
    AnonymForfatter

    ja jeg vil gerne have at vide hvor man kan kontakte dem
    hilsen msc41

    #139796
    AnonymForfatter

    Hej Henrik – har ikke lige noget med sagen at gøre… men hvordan finder man ud af hvem der står bag internetsider ?

    Hilsen Christian

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 60 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.