mitvisa.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 60 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #89841
    AnonymForfatter

    hejsa..

    nogle som kender mitvisa.dk om det går ind under samme firma som smspengelån.. for så er jeg nok endnu en som er hoppet på det i en desperat handling og har betalt til dem og manglede det sidste papir hvor jeg begyndte at undersøge det også dukkede der nogle ting op! og ja det er dumt ikk at undersøge først men havde ikk min tvivl da min veninde søgte samme sted men føler det er meget usikkert nu og ved ikk hva der sker nu ud af det eller hvor man ska gå hen med det da jeg ikk kan bevise de vil tage røven på en da jeg som sagt ikk har sendt det sidste afsted..

    #138342
    AnonymForfatter

    virkelig ingen som kender det?? deres firma hedder os kederan equity ltd.

    #138344
    AnonymForfatter

    Hej StineJ

    Jeg håber du ikke bliver sur eller ked af det, men jeg har gennemlæst dit indlæg op til flere gange uden at forstå hvad dit indlæg handler om, hvad du mener, eller hvad du ønsker oplysning om.

    Forsat god søndag.

    #138358
    AnonymForfatter

    *GG* Det koster Kr 0.- i banken hvorfor betale citat:

    Det koster 150DKK for en ansøgning på SMS og yderligere 495DKK i behandlingsgebyr.

    Du skal deponere dobbelt så meget som du ønsker i kredit.

    Er folk ….. ??

    #138360
    AnonymForfatter

    Hold dig langt væk fra dem. Og send endeligt ikke noget ind til dem. Hvis du vil have et visakort så henvend dig i en almindelig bank – hvis de ikke vil give dig et visakort så kan du heller ikke få noget hos mitvisa.dk med mindre de tager røven på dig på en eller anden måde.

    Så vidt jeg kan se har du allerede betalt 150 kr. for overhovedet at få lov til at ansøge – lad være med at kaste flere penge efter dem.

    ———-
    Domænenavnet tilhører nogen der hedder Web experts i UK –
    http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=mitvisa.dk&submit.x=26&submit.y=5

    og det gør smspengelån også.
    http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=smspengelaan.dk

    Så du har nok ret i at det er samme firma der står bag.

    #138366
    AnonymForfatter

    jeg skriver fordi jeg nemlig har været så naiv og sende papire kopier af pas og indbetalt det sidste beløb og mangler og sender det sidstre som jeg så ikk gør. men man kan vel ikk få sine penge igen og ska jeg gå til politiet når jeg ikk rigtig kan bevise de tager røven på en.. men tror jeg efter jeg har set nogle ting som jeg syns virker meget underligt…

    #138714
    AnonymForfatter

    Hej StineJ

    Jeg er journaliststuderende på SDU og jeg er i øjeblikket ved at kigge lidt nærmere på mitvisa.dk og mitmaster.dk. Jeg synes det kunne være enormt spændende at høre din historie, så jeg kan blive lidt klogere på sagen…

    mvh Daniel Rasmussen
    mail:drasm08@student.sdu.dk
    tlf: 28519722

    #138716
    MichaelForfatter

    Daniel Rasmussen

    Hvorfor skrive en historie om uintelligente mennesker, der åbenbart gerne vil (men sikkert ikke kan) deponere det dobbelte af hvad de skal låne? Det her handler ikke om fupfirmaer, men om hvor totalt blæst for den mindste smule økonomiske sans nogen åbenbart er. Historien er uinteressant for de 99,99% der ikke er så lamme at hoppe i fælden på noget så indlysende idiotisk.

    #138722
    AnonymForfatter

    Du ryster bare de konstruktive indlæg ud af ærmet, hva’?

    #138724
    AnonymForfatter

    I min verden er der intet galt med at få journalistisk fokus på firmaer, der udnytter folk der er “totalt blæst for økonomisk sans". Det virker lidt på mig som om du er totalt blæst for journalistisk sans, Michael. Mon ikke du skulle passe din sure mave i stedet, og lade den studerende passe sit studie og lave de historier han måtte finde relevante?

    #138726
    AnonymForfatter

    Ret meget mere vanvittigt tilbud end mitvisa.dk findes vel næppe.

    #138730
    MichaelForfatter

    Mitvisa.dk har alligevel kun en begrænset levetid. De henvender sig tydeligvis til RKI’erne, men hvor mange af dem kan lige deponere det dobbelte af lånesummen?? Formentlig ikke mange eller slet ingen, så fupsitets kundegrundlag er helt og aldeles ikke tilstede.

    #138814
    AnonymForfatter

    hvad er det for et parpir du mangler at sende ind og hvad er det du er stødt på som virker underlig ved mitvisa

    #138820
    AnonymForfatter

    Det der virker underligt på mig er at de tilsyneladende seriøst mener at nogen der har 40.000 dkk i hånden vil deponere dem hos mitvisa.dk for at få et kort med en kreditgrænse på 20.000. Det er selvfølgeligt et koncept der ikke kan gå galt, selv med 0% tilbagebetaling af forbruget er der stadig overskud.

    #138824
    AnonymForfatter

    øhh ved ik helt hvad du mener med at det ikke kan gå galt kender du til firmaet der står bag

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 60 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.