MyBanker.biz

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • thsvForfatter
    Indlæg
  • #89542
    thsvForfatter

    Falsk reklame på forsiden af MyBanker!
    “Rente over 4,5%"

    MyBanker.biz tilbyder ikke over 4,50 % i rente på forespørgslerne for tiden.
    Så FIHs tilbud om 4,4% på 3 og 12 måneders binding er faktsik bedre end det gennemsnitlige tilbud for tiden.

    #134984
    AnonymForfatter

    Hvor ser du det henne?

    Når jeg ser på de seneste 14 dages bedste bud, er der kun et bud der når op på 4,5% og det er et beløb på 100.000.000 kr. Men det kan selvfølgelig være, at de har fjernet teksten igen.

    Hmm… jeg kan se, at jeg kan få et negativt beløb “mere" i rente i forhold til sidst jeg bandt mine penge tre måneder i FIH.

    #134986
    AnonymForfatter

    Man kan også være så heldig at få 6% i rente, hvis man er lidt heldig.

    #135002
    thsvForfatter

    jep, go for it!

    Det stod på Mybankers forside under .biz!
    Men er nu blevet rettet til 4,3% i rente.

    Åbenbart hjalp lidt konstruktiv kritik.

    #135022
    ahkForfatter

    OK, hvor?

    #135048
    AnonymForfatter

    Det er kun hvis man vælger at gå ud og låne til en man kender, som står og mangler penge til et byggeri. Vedkommende kunne godt låne i banken men hvorfor give 8 % i banken, når han kan låne pengene af mig til 6%. Så tjener jeg en 1½-2 procent og det gør han også. Det er da en god investering for os begge.

    #135052
    JydenForfatter

    Mener ikke det er en relevant sammenligning med bankindlån der i øjeblikket er 100 % garanteret mod tab. Din investering skal vel nærmere sammenlignes med pantebreve.

    #135116
    thsvForfatter

    Helt enig, og så snakker vi nok mere en rente omkring 10%.

    Hvis nogen kan anvise en bank, der giver 5% på opsparing bundet 3-12 måneder, så vil jeg gerne vide det.

    #136006
    thsvForfatter

    Så er den gal igen.

    Der tilbydes ikke 4,3% i rente mere efter den seneste rentenedsættelse, er gn.snitsrenten vist nærmere 3,5%, så vidt jeg kan aflæse på den lille graf.
    FIH tilbyder jo osse kun 3,9% ved 12 måneders binding nu.

    #136404
    thsvForfatter

    Og allerede en uge efter er den gal igen!

    Falsk reklame, når der skrives “over 3,85%"
    https://www.mybanker.biz/index.php?nid=21
    1. skærmfuld indeholder kun en udaf 26 med en rente på 3,90%, og det ved 1,2 mill. låst i et helt år.
    Der skulle hellere skrives ca. 3,50% lige nu.
    Så kan kun kan konstatere, at FIHs rentesatser pt. er bedre end Mybanker.biz’s!
    FIH tilbyder:
    FIH Pro 1 3.30%
    FIH Pro 3 3.75%
    FIH Pro 12 3.85%
    og det fra 50.000 kr.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.