Hæve kontanter i Danske Bank

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Indlæg
  • #132956
    HalliHalloForfatter

    Selvfølgelig ved jeg godt at man kan ringe til banken og spørge, men nu ville jeg gerne vide det om aftenen, da pengebehovet opstod, og syntes at det var lettere at spørge her, da jeg tænkte at det var der bestemt en der vidst herinde. Havde brugt tid ved først at søge i banken og derefter på Google, så jeg syntes at jeg kan forsvare mit spørgsmål.

    Men kunne jeg have ringet og forespurgt i banken om aftenen, det kunne jeg da godt tænke mig at vide.

    Normalt ville jeg da aldrig have spurgt, hvis det var i dagtimerne, for da havde jeg da baret ringet.

    Forstår du hvad jeg mener? Ellers spørg igen, det virker lidt som om du tror at jeg har spurgt bare for at spørge om noget, men sådan forholder det sig ikke.

    #132958
    AnonymForfatter

    Så går jeg ud fra, at det er en basis konto du har? Den konto havde jeg også for mange år siden, altså med et hævekort, hvor man kun kan hæve i Danske Bank, og jeg kunne ALTID hæve lige så meget jeg ville, sålænge der var dækning for hævebeløbet.

    JEG har aldrig haft en begrænsning på hverken 6000 eller 8000! Den eneste begrænsning, har for mig altid været rådighedsbeløbet, som automaten oplyste mig om, og stadig gør det… Det er muligt, at DU har haft begrænsning på dit kort, men hvem kunne dog vide DET, andre end DIG?

    Jeg har været Danske Bank kunde i mange år, og har haft forskellige konti, efter behov, indtægt, og efter hvad banken har vurderet min kreditværdighed til at være…

    #132962
    HalliHalloForfatter

    Der må da nødvendigvis være en overgrænse. Automaten vil da formentlig ikke spytte 200.000 kr. ud, hvis der er dækning. Det tvivler jeg på, men ved det ikke.

    Og hvis man ikke har behov for vide hvor meget man kan få udbetalt, så undersøger man det jo som regel først når situationen opstår.

    Der er jo tale om nogle detaljer, som jeg sikkert har glemt igen om nogle måneder igen.

    #132964
    AnonymForfatter

    Nej, hvem ville også hæve 200.000 i en automat, selv hvis de kunne? Og den der med at du var bage for at automaten skulle æde dit kort holder SLET ikke, da automaten jo i reglen kun sluger spærrede kort, og kort hvor PIN-nummeret er tastet forkert ind… for mange gange.

    Her et lille tip… Næste gang du er i tvivl om noget, angående din konto/kort/automat eller andet… RING til Danske Bank! DET har jeg altid gjort! Men du BEHØVER jo ikke at gøre det, bare fordi jeg gør det…

    Jeg håber, at du kunne bruge mit lille tip, til noget?

    #132968
    AnonymForfatter

    Så lad dog manden være i fred!!!

    Han stiller et simpelt spørgsmål, og du rakker ham totalt ned!

    Til din oplysning så kam man hæve op til 15.000 kr i dagtimerne, mener det er fra 9:18!

    Du er en fucking nar!

    Ta dine piller inden du skriver næste indlæg bistandsbums!

    Jeg er på røven

    #132972
    AnonymForfatter

    Til ham der er på røven… Hvem er det, der rakker folk ned herinde? Hmmm, HVEM ER DET, der er en bums? sikke dog et sprog DU bruger…

    DU er sgu da totalt til grin!

    #132982
    AnonymForfatter

    Til admin… Okey, jeg skal nok holde mig i skindet, (efter at jeg har været så slem?), og godt du slettede email-adressen i tråden, der blev oprettet af ham der er på røven…

    #133070
    AnonymForfatter

    INTERNET hævekort? Hmmm… Hvem? skrev hvad hvornår?

    #133072
    AnonymForfatter

    ???????????????????????????? LÆS!

    #133280
    AnonymForfatter

    Hmmm

    #226206
    LarsLars (1)Forfatter

    Gad vide om Merzonz stadig er et fjols der forsøger på at være bedrevidende uden at forstår hvad det hele drejer sig om her efter 8 år hvor Extensa’s svar fortsat kan bruges?

Viser 11 indlæg - 16 til 26 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.