Hæve kontanter i Danske Bank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • HalliHalloForfatter
    Indlæg
  • #89353
    HalliHalloForfatter

    Nogen der ved hvor meget man kan hæve på et internet hævekort i Danske Bank pr. dag og pr. hævning?

    Kan ikke se det på deres hjemmeside? Står nok et eller andet sted, men har ikke tålmodighed til at lede, måske nogen ved det?

    På forhånd rigtig mange tak!

    #132828
    AnonymForfatter

    Jeg har et VISA/dankort, og bruger det kun, til at hæve kontanter i Danske Banks egne automater, og til at købe ind på nettet.

    Jeg betaler ingen gebyrer!

    Gå ind på Danske Banks hjemmeside. Under privat står der: vælg produkt. klik Konto.
    derefter vælger du den konto, som du mener passer til dig, og klikker videre til “Priser og betingelser". Derefter ruller du ned til: Kundevilkår for den valgte konto, (PDF).

    #132836
    AnonymForfatter

    Du kan hæve op til omkring 15.000 i automaten i åbningstiden og 2.000 – 6000 om natten/efter lukketid.

    #132838
    AnonymForfatter

    Jeg ved godt…, hvor meget JEG kan hæve på MIN KONTO! Det var DIG, der bad om hjælp…
    Jeg ville jo bare hjælpe DIG, og nu vil du hjælpe MIG?

    #132898
    AnonymForfatter

    Enten er du fuld eller så har du glemt dine piller merzons! Har set mange af dine indlæg her på siden!

    Hvad er der lige galt i hans svar til dig?

    Ham den grå

    #132918
    AnonymForfatter

    Nej dog, helt ærligt…

    Villy, først brokker exstensa sig over, at han ikke kan få en lønkonto i basis bank, og så vil han “hjælpe" trådskriver, som JEG jo allerede har hjulpet, med informationer, (se MIT svar til TRÅDSKRIVER)

    Det så for mig, ud som om, at exstansa brugte MIN HJÆLP, til trådskriver, til selv at “hjælpe" trådskriver og dermed også MIG, der jo har en konto i Danske Bank.

    Min pointe var, at man først bør lære, at hjælpe sig selv, før man går i gang med at hjælpe andre.

    Desuden skal man være klar over, at der folk i sådanne forum som dette, der skifter brugernavn, den ene gang efter den anden… Er du også en af dem, der spiller “ny" herinde? Jeg holder fast ved merzonz, som ER MIT første, og eneste brugernavn herinde.

    Hvad pillerne angår, JA, så føles det virkelig nogle gange, som om jeg har en lille skid på, hehe… Nogle gange, er en “normal dosis" ikke nok, men det er jo så en anden sag…

    Jeg gætter på, at du er ham der er på røven, exstensa, eller doho, men måske tager jeg fejl.

    #132920
    AnonymForfatter

    merzons..
    Hvorfor må jeg ikke svare på mandens spørgsmål direkte uden at henvise
    til find selv hjemmeside ?

    #132922
    AnonymForfatter

    Merzonz dit svar passer jo ikke til spørgsmålet. Han spørger da ikke til gebyrer, men til max. hævebeløb.

    #132924
    AnonymForfatter

    Kære extensa…, du kan da svare som du vil, men tror du ikke, at mit svar til trådskriver, var rigeligt? Jeg gættede bar på, at du brugte mit svar, (informationer) til at svare trådskriver.

    Desuden er det jo ikke alle der kan hæve det samme…, vel?
    Det afhænger jo af rådighedsbeløbet! Man kan ikke bare hæve løs, hvis der ikke er dækning for det!

    Jeg tror at trådskriver kunne bruge mit svar til trådskriver, til en hel del, men måske tager jeg fejl.
    Jeg håber at trådskriver kunne det, da mit svar til trådskriver var tænkt som HJÆLP!

    #132928
    AnonymForfatter

    Mit svar gik jo heller ikke ud på gebyrer? det var såmænd bare en sidebemærkning, da de fleste jo helst vil have en gebyfri konto.

    Før man får hævekort, skal man jo først have en konto, ikke?

    Hvor meget man kan hæve, afhænger jo af rådighedsbeløbet! Sådan er det jo!

    I mit eget tilfælde, kan jeg oplyse, at jeg kan hæve noget mere, end hvad extensa oplyste. Og så, er der andre, der kan hæve mere, end jeg kan… Ganske enkelt fordi, de har en HELT ANDEN AFTALE, med Danske Bank, end JEG har!

    Det er ikke alle, der kan hæve det samme beløb!

    To forskellige kunder, som f.eks begge har en 24/7 konto i Danske Bank, har jo hver deres EGEN AFTALE, med banken!

    Og, der er jo også forskel på de forskellige kunders ØKONOMI…, vil jeg tro, men måske tager jeg fejl.

    #132944
    AnonymForfatter

    Kære extensa… Var det ikke trådskriver (HalliHallo), som ikke kunne finde ud af Danske Banks hjemmeside?

    Var der noget galt i, at jeg forsøgte at hjælpe HalliHallo, med at finde ud af hjemmesiden, så HalliHallo kunne finde ud af resten selv, ved f.eks at tale med en rådgiver i banken? EFTER, først at have udersøgt de forskellige konto og kreditkort, vel og mærke…

    Det er jo kun HalliHallo, der kender sin egen økonomi, og evt. senere…, en aftale med banken. Og dermed er det også kun HalliHallo, der i sidste ende ved, hvilken konto, evt. kassekredit, og hvor mange kreditkort, det indebærer.

    Hvis det skulle komme til en aftale, så tror jeg såmænd nok, at HalliHallo vil vide alt om, hvor meget HalliHallo, vil kunne hæve på det ene eller måske flere kort?

    Da du selv har et problem med basis bank, skulle du måske løse dit eget problem, ved måske at skifte bank? Det er du jo allerede blevet til…, i din egen tråd…

    #132946
    AnonymForfatter

    Øøøøh, rådet til…

    #132948
    HalliHalloForfatter

    Jeg er ophavsmanden til denne tråd, og jeg spurgte bare fordi, jeg stod og skulle bruge 8000 kr. i kontanter den næste dag.

    Og så var jeg bange for at jeg skulle stille mig i kø ved kassen for at få dete beløb udbetalt, da der som oftest står 40-50 mennesker i kø, når jeg kommer ind i min filial.

    Jeg kan ikke følge med i tråden længere, men Extensa svarede hurtigt på mit spørgsmål, op jeg kunne uden problemer hæve 8000 i automaten.

    Jeg troede bare at det kun var 6000 kr. man kunne hæve, da jeg mener det var sådan for nogle år siden, men er så glædeligt blevet ændret.

    Så jeg takker mange gange for svaret.

    #132952
    AnonymForfatter

    HalliHallo, Du må jo have dækning for det!

    Hvoffor hævede du så ikke bare pengene, UDEN at spørge om hjælp herinde? Desuden kan man for iøvrigt også ringe til banker og få telefonisk oplysning om den slags ting…

    Hmmm, har du en konto i Danske Bank? Hvilken? Håber på svar…

    #132954
    HalliHalloForfatter

    Det kan jeg godt fortælle dig, fordi jeg sad om aftenen og skulle finde ud af det, da jeg skulle bruge 8000 i coolcasch næste dag.
    Jeg søger i Danske Banks netbank og tastede under “søg" hævegrænse/limit og hæveautomater og andre ting, men intet kom frem. Det samme prøvede jeg under google med Danske Bank osv., men jeg fandt intet.

    Derfor tænkte jeg at det kunne være der var en der vidste det herinde og det var der jo så også.

    Jeg var bange for at jeg måske skulle betale unødige 10-15 kr. for at gå til kassen for at få pengene eller at kortet måske ville blive slugt af automaten. Kunne jo være, hvis man forsøger at hæve mere end man må.

    Kortet er såmænd et almindeligt internt hævekort.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 26 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.