Højere indlånsrente uden bankpakker?

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Indlæg
  • #134622
    ahkForfatter

    Det udsagn er jeg ansvarlig for, så her må jeg korrigere. Kald det polemik, kald det ønsketæning; det er ingenlunde en joke.
    Mvh
    AHK

    #134624
    AnonymForfatter

    hmmm jeg grinte i hvert fald.. :o)

    #134644
    ahkForfatter

    Det skal du være velkommen til. En andens læsning og fortolkning er man jo da heldigvis fritaget fra at tage ansvar for.

    Jeg har netop kørt en forespørgsel via Mybanker.biz. Der kom siger og skriver blot 1 tilbud! Og det på sølle 4,1% for 3 mdr. for 290k. Hvad sker der?

    Mvh
    AHK

    #134646
    AnonymForfatter

    Hejsa

    Jeg har været så heldig at lave en aftale med min gamle arbejdsgiver, om at låne dem 500.000 til en rente på 6% med månedlig tilskrivning, så effektivt bliver det jo lidt mere. Med en løbetid på knap 2 år.

    Sådan kan man jo også gøre det, de tjener på det, og jeg tjener på den aftale.

    #134650
    ahkForfatter

    Hej Frank
    Hvilke overvejelser og tiltag har du gjort dig i forhold til sikkerhed? Jeg tænker på den hypotetiske situation at dit firma går ned.

    Jeg så i går at US dollaren forventes at stige markant i månederne fremover. Måske skulle man forsøge sig med en investering i den valuta…

    Mvh
    AHK

    #134652
    AnonymForfatter

    Jamen nu er det sådan, at der er tale om en efterskole. Som står og kan optage alle de elever du har lyst til. Så det er ikke sådan lige noget der går hen og går konkurs, og de kunne også sagtens have lånt pengene i deres bank, bare ikke helt så billigt.

Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.