det grå låne marked

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Indlæg
  • #179758
    HalliHalloForfatter

    Undskyld, jeg troede at jeg svarede på en anden tråd, hvor jeg udbad mig udførlige oplysninger om Anns pantebrev. Hvis hun måtte læse med her, så svar venligst på de af mig allerede stillede spørgsmål, for et køb er ikke udelukket, hvis kursen kan forhandles.

    #179772
    MichaelForfatter

    Du roder rundt i dine historier HalliHallo. For bare knap 1 år siden var du på kontanthjælp og nu er du i stand til at købe et pantebrev som Ann udlodder til 150.000 kr??! Det giver jo absolut ingen mening overhovedet at nogen går fra kontanthjælp til et arbejde der giver mulighed for at spare mere end 12.000 kr. op hver måned. Du opgav selv din kontanthjælp til at være små 10.000 kr. så du er gået derfra og til et lønnet job der giver i omegnen af 35.000 kr. eller mere samtidigt med at du har holdt det samme lave forbrug som på kontanthjælpen?

    Ikke bare urealistisk, men totalt og aldeles umuligt. Iøvrigt er der ingen seriøse mennesker der diskuterer investering af egne private midler i et offentligt debatforum med anonyme mennesker og i totalt ukendte og ikke klarlagte pantebreve i (formentligt) en overbelånt ejendom. Du har tydeligvis et behov for at fremstille dig selv som noget du slet ikke er.

    #179788
    HalliHalloForfatter

    Du er da den første der anklager mig for det, de fleste anklager mig snarere for det modsatte. Jeg har et pænt opsparingsbeløb månedligt efter betaling af mine få faste udgifter, så mit opsparingsbeløb er faktisk godt det dobbelt af hvad du anser det for at være.

    Dette er sandheden, men jeg har ikke behov for at du skal tro på det Michael, for det gør du sikkert ikke.

    #179790
    MichaelForfatter

    Aha… Så du sparer 24.000 kr op om måneden hvilket betyder, at du er gåët direkte fra kontanthjælp til et lønnet job på omkring 60.000 kr/md??

    Historierne bliver da sjovere og sjovere…

    #179980
    HalliHalloForfatter

    Michael:

    Jeg kan selvfølgelig ikke gå i enkeltheder med min økonomi herinde, det håber jeg på forståelse for.

    Mine indtægter består også af kapitalindkomst og indkomst ved udlejning.

    Alt dit flueknepperi er lidt for meget, koncentrer dig lidt mere om de store linier.

    #180012
    AnonymForfatter

    Jamen se om kom ud af RKI og så vasket din tavle ren.

    Hvis du har en månedsindtægt på 12.000 eller mere før skat så skal låne penge hos Ekspresbank.

    #180018
    MichaelForfatter

    Kapitalindkomst? Du har lige fornylig været på kontanthjælp og det kan man ikke få hvis man har en formue på over 10.000 kr.

    Det er så min sidste kommentar til dine indlæg. Der er absolut ingen sandhed i hvad du skriver herinde.

    #180060
    HalliHalloForfatter

    De er fint Michael, og det blir så også mit sidste indlæg her i denne tråd, da jeg ikke anser det for formålstjenligt at gå i detaljer om emnet.

    #226776
    RawhiteForfatter

    Er lidt i samme båd. Har søgt lån til indskyd og lidt flyttehjælp på borgerservice, men siger de har op til 3 ugers behandlingstid. Det kan jeg ikke vente på, da min ny udlejer skal ha indskuddet hurtigst muligt. 1/7-2017 står jeg uden bopæl Kan ikke gå min bank pga min RKI status.

    #226824
    BecoolForfatter

    jeg vil ikke anbetale det, men gå til HA eller lignede, bare husk at betale dem tilbage, da de ikke benytter RKI

Viser 10 indlæg - 16 til 25 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.