Dollar, børs og bolig krak der bliver værre end 1929

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
  • Indlæg
  • #129304
    AnonymForfatter

    Og du kan åbenbart ikke hæve dig over et infantilt debatniveau…

    #129306
    AnonymForfatter

    Jeg går stærkt ud fra at du er en og samme person som neptun, der skriver debatindlæg med titlen “Dollar, børs og bolig krak der bliver værre end 1929". Hvis det ikke er en forudsigelse, så ved jeg ikke hvad en forudsigelse er …..

    #129308
    AnonymForfatter

    Det tror jeg også. At dømme efter den sammenfaldende skriftlige fremstilling, samt den manglende argumentation, er det én og samme person. Og så er det faktisk chikane, da han allerede er blevet banned fra dette site mere end én gang.

    #129310
    AnonymForfatter

    Ja F1 du tager frygtlig fejl, det er sådan set det jeg prøver og forklare jer, men
    istedet for at gå op i hvem jeg er,
    skulle i hellere tjekke de facts, og eftersom ingen har kommenteret dem, må jeg gå
    ud fra at dermed indrømmer, at i ikke er så fandens kloge alligevel!!
    Skulle man iøvrigt være af den opfattelse, at jeg tror jeg er et super geni,
    tager i endnu engang frygtlig fejl. Nogle gange er det bare den eneste måde
    at folk til at kikke på informationerne.
    Vis mig jeg tager fejl, og pointer det.

    #129312
    AnonymForfatter

    Ja, der er mange markante sammenfald mellem neptun og parker. De er rørende enige, taler begge om at “centralbankerne pumper likviditet", har samme smag for at kildereferencer til hjemmesider osv. osv. For ikke at tale om fraværet af neptun, der helt har overladt diskussionen til parker. Man skulle tro at neptun gerne ville kommentere de indlæg der er kommet på hans debatindlæg. Men jeg er ikke provokeret af dette. Faktisk synes jeg det er lidt sjovt med sådanne konspirationsteoretikere; De bider sig fast i en virkelig begivenhed og lader deres paranoide fantasi vokse. Det sker sikkert også at de indimellem får ret, men naturligvis kun ved et tilfælde. Og de er altid friske på ad.hoc. tilpasninger til deres forudsigelser, hvis det viser sig at deres første forudsigelse ikke holder vand. Se blot neptuns/parkers forudsigelse om at bush aflyser valget. I stedet for at indrømme at han tog fejl, så forsøger han at passe det ind i en “ny" teori. Meget underholdende 🙂

    #129314
    AnonymForfatter

    Yeah right …. du (læs: neptun og parker) kæmper en barv kamp for dit “geniale" verdensbillede 🙂

    #129316
    AnonymForfatter

    Jeg er målløs over jeres lave inteligens herinde, i kan iøvrigt google Parker Pete
    og se de debatter jeg har været med i, lang tid før jeg debaterede med jer tabere.

    Tag jer sammen, hvor i mit indlæg har jeg sagt noget der ikke passede, og
    hvad har jeg prøvet at forudsige

    #129318
    AnonymForfatter

    ok, du holder altså fast i at parker og neptun ikke er én og samme person? At du er ikke neptun? Og at neptun ikke er parker?

    #129322
    NultopskatForfatter

    He he…Lad ham dog..Kommer sådan til at tænke på mottoet.

    “Newer argue with a fool, he`ll draw you down to his level and beat you on experience"

    Guld og sølv er i sig selv kun metaller og har derfor kun den værdi mennesker har tillagt dem…Denne værdi har forandret sig endog temmelig meget gennem tiderne…

    #129324
    AnonymForfatter

    Du er også uforskammet – men det er meget skægt at læse dine indlæg.

    #129326
    AnonymForfatter

    Ja F1 du er lidt tung og danse med, men ja det er det jeg siger.

    #129338
    AnonymForfatter

    Til Nultopskat

    Du siger det jo selv, lige nu har metaller kun den værdi vi har tillagt dem.
    (For nu at holde sig til guldet), guldet skal være det der måler andre tings værdi,
    og man kan kun måle ens over hele verden, hvis man bruger samme mål, altså f.eks
    et vist antal gram.
    Man kunne i realiteten bruge alt, og det har man også gjort igennem tiden,
    indianer brugte fjer perler, bare noget folk stolede på, senere kunne
    byttes for andre vare.
    Hertil er guld perfekt, avancen er simpelt hen for lav til, at man bare går ud,
    og graver det op, derimod koster det ikke en meter og printe penge, som er det
    banker gør når de laver fractional reserve banking.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_Reserve_Banking

    #129340
    AnonymForfatter

    Mine besvarelser blir slettet så jeg vil lige svare sidste gang,
    og håbe i tjekker informationerne.

    Til Nultopskat

    Du siger det jo selv, metaller har kun den værdi vi har tillagt dem, fordi
    deres værdi blir målt i penge. (For nu at holde fast ved guldet) Guld skal være
    det der måler andre tings værdi, og det kan man kun gøre ved at have ens målestok,
    altså f.eks. et vist antal gram. Man kunne i realiteten bruge hvad som helst,
    og det har man da igennem tiden også gjort, indianerne brugte fjer og perler,
    alt hvad man var sikker på senere, kune byttes for andre ting.
    Hertil er guld perfekt, avancen på det er for lav, til at man bare går ud og graver
    det op. Papir penge derimod koster ingen ting op printe, og det er det banker
    i realiteten gør når de laver fractional reserve banking.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_Reserve_Banking

    #129342
    AnonymForfatter

    Mine besvarelser blir slettet så jeg vil lige svare sidste gang,
    og håbe i tjekker informationerne.

    Til Nultopskat

    Du siger det jo selv, metaller har kun den værdi vi har tillagt dem, fordi
    deres værdi blir målt i penge. (For nu at holde fast ved guldet) Guld skal være
    det der måler andre tings værdi, og det kan man kun gøre ved at have ens målestok,
    altså f.eks. et vist antal gram. Man kunne i realiteten bruge hvad som helst,
    og det har man da igennem tiden også gjort, indianerne brugte fjer og perler,
    alt hvad man var sikker på senere, kune byttes for andre ting.
    Hertil er guld perfekt, avancen på det er for lav, til at man bare går ud og graver
    det op. Papir penge derimod koster ingen ting op printe, og det er det banker
    i realiteten gør når de laver fractional reserve banking.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_Reserve_Banking

    #129348
    AnonymForfatter

    Mine besvarelser blir slettet så jeg vil lige svare sidste gang,
    og håbe i tjekker informationerne.

    Til Nultopskat

    Du siger det jo selv, metaller har kun den værdi vi har tillagt dem, fordi
    deres værdi blir målt i penge. (For nu at holde fast ved guldet) Guld skal være
    det der måler andre tings værdi, og det kan man kun gøre ved at have ens målestok,
    altså f.eks. et vist antal gram. Man kunne i realiteten bruge hvad som helst,
    og det har man da igennem tiden også gjort, indianerne brugte fjer og perler,
    alt hvad man var sikker på senere, kune byttes for andre ting.
    Hertil er guld perfekt, avancen på det er for lav, til at man bare går ud og graver
    det op. Papir penge derimod koster ingen ting op printe, og det er det banker
    i realiteten gør når de laver fractional reserve banking.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_Reserve_Banking

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 30 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.