Dollar, børs og bolig krak der bliver værre end 1929

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88993
    AnonymForfatter

    Da jeg desværre er blevet banned fra dette site. Kan jeg ikke svare på mit sidste indlæg på mybanker.

    Vi får et krak der bliver værre end 1929 inden 2-3 år. Jeg er ikke sikker på om Bush vil aflyse valget pga af økonomisk krak da jeg har fået andre oplysninger der modstrider dette og vil derfor ikke hævde dette mere.

    Det der sker nu er, at centralbankerne pumper værdiløse penge ind i det sorte økonomiske hul for at genskabe tilliden til papirpengene. Det er det man kalde “redningsplanen" som kun redder magteliten og og er et tyveri af befolkningens penge.

    Det er ikke en holdbar løsning, fordi man prøver på Zimbawe maner at trykke værdiløse penge ud af problemerne.

    Hovedproblemet er at nationalbankerne trykker værdiløse penge ud af den blå luft og de tager renter for udlån af disse penge til landende.

    Bankerne må låne 10 gange det beløb de har i deres indestående og tage renter.

    Mit bedste råd er at tage pengene ud af banken og køb guld eller sølv.

    Vi folket bliver snydt og bedraget af nationalbankerne og bankerne. De burde fængsles på stedet.

    Se disse film om problemet:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-9050474362583451279
    http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173&;
    http://video.google.com/videoplay?docid=-515319560256183936&ei

    Når krakket kommer vil man tale om at ændre hele systemet. Man vil forslå at vi får en verdenscentral bank og en fælles verdens valuta. Det er et endnu værre bedrag end det laver nu. Derfor Sig nej!

    #128864
    KrisserForfatter

    Ja, nu trækkes der allerede i land. Hvor er det sølle.

    #128870
    AnonymForfatter

    Hvis du er banned, så hold dog op med at skrive her. Det vil sitets ejer ikke have, ellers var du ikke blevet banned.

    #128942
    AnonymForfatter

    Jeg kunne godt tænke mig at høre fra dem der har så stor tiltro til central bankerne.

    Når nu centralbankerne pumper likviditet ud i banksystemet, hvis ikke de låner pengene fra et sted hvor de skal betale renter, kan det kun være skatte yderne der betaler, og så gir vi bare os selv et lån. Hvad er der så smart ved det, altså og udsætte regningen lidt??

    Forskellen på købekraft og værdi : ( Papir Penge / Guld )

    værdier ændre sig ikke, forstil dig hvis en meter’s mål ændredes hele tiden, så kunne vi egentlig ikke måle noget som helst. Papir penge er købekraft jo mere i omløb( dvs. altså printed ), des mindre blir købekraften. Man kan manipulere købekraft ikke værdier.
    I gamle dage var mønterne’s vægt bestående af guld eller sølv det der bestemte værdien.
    Da man med Bretton Woods systemet gik over til at central banker istedet for guld, brugte
    $ som reserve, og senere fik dukken Nixon til at annulere at $ i banker kunne byttes for guld, kunne U.S.A nu eksportere inflation til hele verden.

    Der er ingen forskel på en konspirations teori og en avancertet forretningplan, tag
    f.eks. alle der var imod vietnamkrigen, dem kaldte yuppierne gale og ude a trit med den
    virkelige verden. U.S.A’s egen sikkerhedsafdeling NSA har imidlertidigt, uden og råbe op indrømmet det var en farce, at der skulle være blevet skudt efter dem, i det famøse gulf of Tonkin sammenstød.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Gulf_of_Tonkin_Incident

    #128950
    MichaelForfatter

    Kunne Mybanker ikke lige checke Neptun, Parker Pete, Vic og mange flere for sammenfald og lige melde det ud her? Jeg er sikker på, at det er én og samme person. Bemærk eksempelvis måden der skrives på med afsnit adskilt med linieskift. Det går igen på samtlige af Neptuns profiler.

    Og så er det temmelig ynkeligt at trække i land nu Neptun med “venner". “Du har fået oplysninger om…." blaaaaaa en gang vås

    #128966
    AnonymForfatter

    Du skulle hellere undersøge informationerne din indavlede abe, folk som dig tror de er kloge
    fordi repitere hvad fjernsynet siger. Tror du hellere ikke på Bretton Woods??

    #128970
    AnonymForfatter

    Man kalder ikke folk indavlede aber i det hele taget – og slet ikke på et forum, hvor det strider med reglerne. Jeg har haft klaget over renecohrt og neptun – de er sjovt nok blevet banned – og hvis du fortsætter med at skrive på det infantile sprogniveau, så bliver der også klaget over dig.

    #128988
    AnonymForfatter

    Det plejer som også at være mig der prøver at lægge en ordentlig linie i de her debatter, men når jeg ser så mange kloge hoveder punke en for ikke at svare, og så selv gør det, så
    blir jeg dårlig indvendigt.

    #129136
    AnonymForfatter

    Jeg mangler noget respons fra de kritiske superhjerner,
    på min kommentar den 16/10??

    #129184
    AnonymForfatter

    Hvorfor er det så svært at forstå, at dette IKKE er det rette forum for den slags? Hvis din hjerne er så avanceret, så skulle man da tro, at det efterhånden var sevet ind….

    #129194
    AnonymForfatter

    Du har nok ret, det virker ikke som et sted hvor man er interesseret i sandheden sorry…

    #129264
    AnonymForfatter

    Haha…det mest sikre er at være pissimist. På et eller andet tidspunkt sker der noget alvorligt og så kan du stå tilbage med en “hvad sagde jeg" attitude. Og hvis det ikke er bankkrak så er det rusland, kina eller taleban. Der er ingen grænser for forudsigelser om verdens undergang.

    Men der der findes en gylden regel for alle gode forudsigelser: Man skal kunne udpege begivenheder der falsificerer forudsigelsen! Du skal kunne sige “hvis xxx, yyy og zzz sker, så holder min forudsigelse ikke vand". Hvilke konkrete og sandsynlige begivenheder vil modsige din forudsigelse?

    #129274
    AnonymForfatter

    Hvis du referere til mig i din kommentar, har jeg på intet tidspunkt sagt jeg kunne forudsige noget, hvor får du det fra??

    #129278
    AnonymForfatter

    Kære Parker Peter

    Du er ret skæg og kommer med en god selvmodsigelse: “Man kan manipulere købekraft ikke værdier".

    Du skal vist lige have styr på dine definitioner og så forøvrigt læse korrektur på dit copy-paste propaganda.

    Noget har jo kun en værdi hvis man kan købe noget for det eller bytte det til noget. Så hvis man kan manipulere købekraften så kan man også manipulere med værdier og omvendt.

    #129294
    AnonymForfatter

    Til klovnen Henrik find et site og leg stave konkurrence. Godt nok skulle kolon tegnet
    have været et lig med tegn, og det ser ikke fantastisk ud, men hvis du ellers
    kan samle din begrænsede inteligens vil jeg da prøve og forklare det igen.

    I starten da sølv dollaren blev produceret, var definationen på den, at den bestod
    af 27 gram sølv, dens VÆRDI blev målt på dens vægt i sølv, ikke hvor mange der var i
    omløb. På den måde kan man også mere præcist måle hvad alt andet stiger. Altså papir
    penge blir hele tiden mindre værd, inflation små venner er jo ikke fordi tingene blir
    dyrer, det er pengene der blir mindre værd.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dollar_(United_States_coin)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Coinage_Act_of_1792

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 30 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.