Fakta eller fup?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 38 i alt)
  • Indlæg
  • #128378
    AnonymForfatter

    Neptun! jeg og sikkert mange andre vil meget gerne have, at du kommer med dokumentationen. Tak

    #128392
    KrisserForfatter

    Neptun: Nej, det kan du ikke dokumentere. Lad være med at lyve, det er ikke pænt.

    Moderator: Kan vi ikke slette disse meningsløse brugere?

    #128400
    AnonymForfatter

    Jeg er enig med Kamenko, for det undret mig virkelig, at alle jøder havde fri den dag, og der er tale om ca. 5000 jøder, der ikke var på arbejde den dag. Dette er der også dokumentation for, som er blevet vist flere gange på discovery. Og flyet der styrtet i Pentagon , eksisterede slet ikke.. Bortset fra det, forstå jeg ikke Kamenko, hvorfor han skriver sådan et indlæg i dette forum. Men jeg er enig med Kamenko. Det lyder som , det hele var planlagt på forhånd af Bush og hans folk. Der er mange ting , der slet ikke hænger sammen.

    #128408
    AnonymForfatter

    Idiot!
    Masser af jøder blev dræbt 9. september. At påstå noget andet er direkte disrespekt for disse mennesker og deres pårørende, og decideret ulækkert.

    Skam dig!

    #128432
    AnonymForfatter

    Det er meget vigtigt at forstå at jøderne ikke stod bag 9/11, selvom det er meget nærlæggende at tro. Jøderne har altid været brugt som syndebuk og medierne kører også en massiv anti israelsk kampagne, selvom vi hurtigt kan blive enige om, at det der sker i Israel ikke er godt.

    Det israelske folk er dybt manipuleret af deres statsledere.

    Jeg kender mange jøder og israelere der kæmper i mod det der skabte 9/11.
    Denne film er lavet af en jøde om nationalbanken i USA FED:

    Hans navn er Aaron Russo og han har også lavet Hollywood film.
    http://video.google.com/videoplay?docid=-1656880303867390173

    Et interview hvor han fortæller om sit møde med eliten og hvordan de prøvede at få ham over på deres side:
    http://video.google.com/videoplay?docid=-3254488777215293198&hl=da

    Dem der stod bag 9/11, er internationale bankøre. De er nu ved at lave et finansielt 9/11 for at centralisere magt og forene alle valuta til en verdens valuta, som vil blive digital og vi vil få en stor verdenscentralbank i nær fremtid.

    For at kunne købe eller sælge noget, skal man have en chip implementering som også kan tracke, hvor man er. Vi skal chippes som køer. Chippen hedder Verichip og får en massiv positiv dækning af medierne for at få os til at acceptere den.

    Virkeligheden er mere bizar, end man overhovedet kan forstille sig, hvis man ellers er modig nok til at åbne øjnene. Men at gå med lukkede øjne er det farligste. Jeg bliver ikke ramt nær så hårdt pga af det største krak i verdenshistorien, fordi jeg VED hvad der sker og hvad jeg ikke skal gøre.

    #128438
    AnonymForfatter

    Kære Krisser

    Fordi du ikke er enig med mig, behøver du ikke kalde mig en løgner og skrige efter censur. Vi lever i et “frit" samfund. Meningscensur høre til i Kina og andre diktatoriske regimer.

    Jeg lovede, at dokumentere at Osama Bin Laden IKKE stod bag 9/11:

    Dick Cheney indrømmer, at der ikke findes nogen beviser på at Osama Bin Laden stod bag 11. september 2001.

    Interview med Dick Cheney:
    http://www.youtube.com/watch?v=2IgtWjGZhk8

    Interviewet i skreven form via det Hvide hus:
    http://www.whitehouse.gov/news/releases/2006/03/20060329-2.html

    Heller ikke FBI mener, at han stod bag 11. september 2001.

    Osama Bin Ladn er eftersøgt for andre terrorangreb, men ikke 11. september 2001:

    USAMA BIN LADEN IS WANTED IN CONNECTION WITH THE AUGUST 7, 1998, BOMBINGS OF THE UNITED STATES EMBASSIES IN DAR ES SALAAM, TANZANIA, AND NAIROBI, KENYA. THESE ATTACKS KILLED OVER 200 PEOPLE. IN ADDITION, BIN LADEN IS A SUSPECT IN OTHER TERRORIST ATTACKS THROUGHOUT THE WORLD.

    http://www.fbi.gov/wanted/topten/fugitives/laden.htm

    #128440
    AnonymForfatter

    Prøv nu at høre her NEPTUN

    Det nytter ikke at henvise til kilder der er med i din SEKT!

    I øvrigt er dette ikke forummet for sådanne ting.

    http://www.scientology.dk/home.php

    #128446
    AnonymForfatter

    Hvilken sekt? Du beskylder mig for noget der ikke passer.

    #128448
    AnonymForfatter

    Jeg er ikke den eneste der skriver noget der ikke passer…

    #128450
    AnonymForfatter

    Du står inde for at du skriver noget der ikke passer. Vær venlig at uddyb hvad der ellers ikke passer?

    At Osama Bin Laden IKKE stod bag 9/11 selvom jeg dokumenteret det fra det hvide hus og FBI eller er det også utroværdige kilder, fordi det er på internettet?

    #128454
    AnonymForfatter

    Rettelse:
    Du står ved….

    #128456
    AnonymForfatter

    Du har ikke dokumenteret at han ikke har gjort det – du har blot dokumenteret at FBI ikke tror han stod bag. Og det er jo egentlig typisk for din generelle måde at behandle kilder på: Du læser ting ind i det, der ikke er rimelige konklusioner. Og det er derfor at din måde at debattere på er på ammestue-niveau. Og sådan er dét – du kan hyle og skrige så meget du vil, men så længe du kører ud af en pseudovidenskabelig landevej, bliver du ikke taget alvorligt af andre end dine usynlige tilhængere (læs dine andre profiler).

    #128460
    KrisserForfatter

    Neptun
    Citatet fra Det Hvide Hus’ hjemmeside er meget klart:

    > Q I want to be clear because I’ve heard you say this,
    > and I’ve heard the President say it, but I want you
    > to say it for my listeners, which is that the White
    > House has never argued that Saddam was directly
    > involved in September 11th, correct?
    >
    > THE VICE PRESIDENT: That’s correct. We had one report
    > early on from another intelligence service that
    > suggested that the lead hijacker, Mohamed Atta, had met
    > with Iraqi intelligence officials in Prague,
    > Czechoslovakia. And that reporting waxed and waned
    > where the degree of confidence in it, and so forth, has
    > been pretty well knocked down now at this stage, that
    > that meeting ever took place. So we’ve never made the
    > case, or argued the case that somehow Osama bin Laden [sic]
    > was directly involved in 9/11. That evidence has never
    > been forthcoming. But there — that’s a separate
    > proposition from the question of whether or not there
    > was some kind of a relationship between the Iraqi
    > government, Iraqi intelligence services and the al Qaeda
    > organization.

    Spørgsmålet handler om Saddam Hussein. Svaret henviser derfor til Saddam Hussein, men Dick Cheney kommer til at sige Osama bin Laden. Helt tydeligt en talefejl, hvilket også er angivet direkte i referatet, ved at indsætte ‘[sic]’ (hvilket er latin, og kan oversættes nogenlunde til ‘således var det skrevet/sagt’, og bruges til at indikere en viderebragt fejl i kilden.

    At angrebet d. 11. september 2001 ikke fremgår af FBI’s efterlysningsplakat, kan måske hænge sammen med, at teksten er fra juni 1999, med en ikke-specificeret revidering i november 2001. Desuden står der at han er mistænkt for øvrige terrorangreb. I øvrigt kan FBI vel kun efterlyse ham for angrebet 11. september 2001, hvis de rent faktisk står for efterlysningen.

    Din manglende kildevurdering er skræmmende.

    #128464
    AnonymForfatter

    Hej allesammen.

    Jeg synes at hvad Neptune 101 fortæller os kan være rigtigt og jeg mener det.
    Altså tingene går fuldstændig mærkeligt og jeg har på fornemmelsen at der er nogle spekulanter og nogle rige mennesker der står bag alt det her.

    I 1929 var der også nogle der tjente masser af penge på krisen og Jeg stoler aldrig på Bush regeringer og den politik USA bruger mod de andre lande: Irak , Afganistan, , etc…

    USA er et land der blander sig i alt for at suge disse lande for deres ressourcer og råvarer

    de glemmer at hvert land har sin egen suverænitet

    Neptunes indlæg kan være sandt .

    Hvorfor kan man ikke fange Bin Laden???…

    Nu kommer vi til mit spørgsmål : er det ikke tid til at købe aktier nu??
    Eller er det for risikabelt endnu.

    Kan man købe og sælge aktier online med korte mellerum ? og overfører man gevinsten med det samme på kontoen eller senere hen?

    Jeg mener : hvis jeg køber Novoaktier nu og jeg sælger om 30 min senere og jeg køber andre aktier igen og sælger dem igenlidt senere .får man så gevinsten med det samme.

    tak
    m.v.h

    #128466
    AnonymForfatter

    Nu er det her ikke Kina.

    I et “frit" samfund er en person uskyldig, indtil han enten selv har indrømmet en forbrydelse, eller at anklagemyndigheden har ført bevis for og en domstol har dømt en tiltalt skyldig i en forbrydelse. Det er ikke den tiltalte, der skal føre bevis for at han er uskyldig.

    Siden at hverken Dick Cheney eller FBI mener Osama Bin Laden stod bag 9/11 findes der ingen beviser på, at han stod bag 9/11.

    Det er derfor ikke Osama Bin Laden der skal bevise sin uskyld men anklageren som i dette tilfælde er dig.

    Hvor er beviserne?

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.