Fakta eller fup?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 38 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88944
    AnonymForfatter

    Jeg har læst meget her på det sidste om alverdens ting og sager og der er noget som jeg ikke kan forstår lige meget hvordan jeg vender og drejer det inde i mit hovedet..

    11/9-01
    Da sker det som ingen troede var muligt nemlig at USA blir angrebet på deres eget territorium.
    Begge fly flyver ind og noget tid efter falder alt til jorden.

    Noget tid efter laver man en dokumentar prog. om det der sker og man kommer fra til at der muligvis er tale om bestilt arbejde fra Bush’s side.

    Hvordan kan det være at den samme dag begge fly flyver ind i Twin Towrs at der ikke er en eneste Jøde på arbejde?

    Hvordan kan det være at man hørte noget fra kælderen som kunne lyde som dynamit da var forbundet og selve kollapset starter fra jorden og ikke oppe fra hvor fly er?

    Hvordan kan det være at den fly som skulle have ramt Pentagon slet ikke findes eller eksistere eller hvad endnu mere er mærklig at Pentagon er den sikkreste bygning i hele verden og allgevel flyver da en fly ind?

    Hvordan kan det være at det eneste fly som letter den dag er Bin Ladens familie som flyver til Frankrig efter at det havde siddet og spist middag med NY daværrende borgmester og set det hvad da var sket?

    Hvordan kan Bush sige med det samme af det er terrorister som er i Afghanistan og at Saddam H. er medskyldig uden at nogen af os “almindelig" mennesker aner en dydt om det?

    Efter den dag har USA siddet på magten hvad olie angår i Irak og hvor meget de skal have for det.
    Det meste sørgelig ved det hele er at USA har kun 3% i reserve hvad olie angår men de bruger 25% af verdens olie.

    Nu har man skabt denne krise som for folk til at ryste i bukserne pga man aner virkelig ikke hvad da kan ske i morgen.
    Alt det her er skabt af USA til at dække sine udgifter for man har brugt utallig penge på krig i begge lande og man kan ikke vinde krigen..

    Jeg mener at alle fingere peger en vej og hvis det land er så meget skyld i det så må det også selv betale det hele for det er ikke din og min skyld at Bush har kastet penge ud af vinduet og så er det os da skal betale nu.

    Håber at folk kan se hvad jeg mener med det..?
    Hver gang USA laver noget som det ikke skal betaler det enkelte menneske det i verden.

    Kamenko

    #128264
    AnonymForfatter

    “Jeg har læst meget her på det sidste om alverdens ting og sager og der er noget som jeg ikke kan forstår lige meget hvordan jeg vender og drejer det inde i mit hovedet.."

    Tror du ikke du er havnet i det forkerte forum? Der er helt sikker meget du har fået galt fat i.
    Og burde du ikke lade nogen læse på det du skriver inden du poster dit indlæg.
    Du burde nok søge prof. hjælp til, at komme ud af din lidelse.
    Og til sidst hvis det er sådan noget vrøvl du læser og du tror på det så lad være at læse se nogle kærligheds film eller anden form for humor film.

    #128266
    MichaelForfatter

    Kamenko, alias Vic, alias Neptun101: Søg nu hjælp ikke? En psykolog er kun et telefonopkald væk

    #128278
    AnonymForfatter

    ROFL! Det bliver mere og mere morsomt.

    Er der ingen moderatorer her?

    #128282
    KrisserForfatter

    > Hvordan kan det være at den samme
    > dag begge fly flyver ind i Twin
    > Towrs at der ikke er en eneste
    > Jøde på arbejde?

    Det var heller ikke tilfældet.

    > Hvordan kan det være at man hørte
    > noget fra kælderen som kunne lyde
    > som dynamit da var forbundet og
    > selve kollapset starter fra jorden
    > og ikke oppe fra hvor fly er?

    Det gjorde man heller ikke.

    > Hvordan kan det være at den fly
    > som skulle have ramt Pentagon slet
    > ikke findes eller eksistere

    Det er jo også forkert.

    > eller hvad endnu mere er mærklig at
    > Pentagon er den sikkreste bygning i
    > hele verden og allgevel flyver da
    > en fly ind?

    Definér ‘sikreste bygning i verden’.

    > Hvordan kan det være at det eneste
    > fly som letter den dag er Bin Ladens
    > familie som flyver til Frankrig efter
    > at det havde siddet og spist middag
    > med NY daværrende borgmester og set
    > det hvad da var sket?

    De ville vel til Frankrig.

    > Hvordan kan Bush sige med det samme af
    > det er terrorister som er i Afghanistan
    > og at Saddam H. er medskyldig uden at
    > nogen af os “almindelig" mennesker aner
    > en dydt om det?

    Fordi han har et stemmebånd og tunge.

    > Efter den dag har USA siddet på magten
    > hvad olie angår i Irak og hvor meget de
    > skal have for det.
    > Det meste sørgelig ved det hele er at
    > USA har kun 3% i reserve hvad olie angår
    > men de bruger 25% af verdens olie.

    Mig bekendt invaderede USA ikke Irak d. 11. september 2001.

    > Nu har man skabt denne krise som for folk
    > til at ryste i bukserne pga man aner
    > virkelig ikke hvad da kan ske i morgen.
    > Alt det her er skabt af USA til at dække
    > sine udgifter for man har brugt utallig
    > penge på krig i begge lande og man kan
    > ikke vinde krigen..

    Ser man det. Hvor mon alle pengene der er brugt er blevet af? Jo, de er gået til lønninger, våbenfabrikanterne og andre leverandører. En krig er reelt ekspansiv finanspolitik, og ikke bare bortskaffelse af penge.

    #128284
    AnonymForfatter

    Ja, det er for vanvittigt….

    Har han set alt på nettet om konspirationsteorier???

    #128326
    AnonymForfatter

    Kan vi ikke lige få Kamenko til at gennemgå månelandings-konspirationsteorierne også? 🙂

    #128328
    KrisserForfatter

    I øvrigt er min yndlingskonspirationsteori den om, at John F. Kennedy skød sig selv – den snedige rad.

    #128336
    AnonymForfatter

    Dronning Margrethe er rumvæsen. Spørg bare Kamenko.

    #128340
    AnonymForfatter

    Der er også den konspirationsteori at det var Jacqueline Lee Bouvier Kennedy der skød ham så hun kunne blive fru. Onassis. Eller var det Onassis der sørgede for det. Ja der er sgu mange sjove teorier.

    #128342
    NultopskatForfatter

    Nu må I altså stoppe.
    Kenedy blev skudt af rumvæsener. det har jeg da læst et eller andet sted i en artikel jeg selv har skrevet…;o)

    #128344
    MichaelForfatter

    Nu holder I altså…

    Kennedy blev ramt af UA93, som senere (meget senere!) styrtede ned i Pensylvania d. 11/9-2001 – eller måske blev han spist af det rumvæsen, som styrtede ned ved area 51 efter at have lavet et par korncirkler i England??

    #128346
    AnonymForfatter

    Ja dem der tror at Osama Bin Laden stod bag 9/11 hahaha de har ikke fulgt med.

    #128374
    MichaelForfatter

    Neptun – du har klokket i det. Du skulle have logget på som Kamenko

    #128376
    AnonymForfatter

    Nej jeg har ikke klokket i det.

    Hold op med disse idiotiske beskyldninger om at jeg er flere personer end jeg er. Det virker paranoid, hvis du tror at debatforumet konspirere mod dig fordi flere har samme mening.

    Osama Bin Laden stod ikke bag 9/11, det er naivt at tro det og det kan jeg også dokumentere.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 38 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.