Annulering af indlånsaftale

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #128276
    AnonymForfatter

    Hvorfra ved du det så?

    #128280
    AnonymForfatter

    Har netop haft Straumur i telefonen og har dermed mundtlig fået bekræftet at de tilslutter sig Det Private Beredskab – de er i fuld gang med papirarbejdet for aftalen. Jeg fik også at vide at det bliver officielt på mandag. Hvorfor det først bliver på mandag blev dog ikke klart for mig.

    #128286
    AnonymForfatter

    Nej heller ikke for mig – men det er da bemærkelsesværdigt at hvad der tager andre banker 3 min. tager Straumur 5 dage…..

    Måske har de ikke lige pengene til at betale for en sådan deal?

    Uanset hvad ville jeg rykke mine penge…. 5 dage er for lang tid – en anden islandsk bank er gået konkurs i dag….

    #128292
    AnonymForfatter

    Hviken banker har brugt 3 minutter på at kommer med i det fine selskab?

    #128296
    AnonymForfatter
    #128302
    AnonymForfatter

    Ved ikke lige om det var 3 min. men dagen aftalen blev lanceret var der 50 banker med i aftalen

    #128330
    AnonymForfatter

    Var det ikke de banker eller repræsentanter for dem der havde været med til at lave aftalen med regeringen og som havde været med i den gamle ordning? Hvis ikke de havde været med fra starten så havde det ikke været en aftale!

    #128338
    AnonymForfatter

    Du kan nok forestille dig, at det ikke er Andelskassen Østervrå, der har siddet ved forhandlingsbordet med Lene Espersen, Lars Løkke og Bernstein. Aftalens rammer er forhandlet på plads med de store spillere med Danske, Jyske og Nordea som lokomotiv, hvorefter de øvrige har fået mulighed for at tiltræde.

    #128350
    AnonymForfatter

    Det kunne ellers se sjovt ud…

    I øvrigt er de på listen nu…..

    #128372
    AnonymForfatter

    I know

    #128380
    AnonymForfatter

    Nu hænger det jo sådan sammen at “Det Private Beredskab" har eksisteret i mere end et år og næsten samtlige danske banker har været medlem. Straumur har aldrig været medlem før nu, men de har kun været tilsluttet garantiordningen. Det er måske lidt mere omfattende hvis man først skal melde sig ind i klubben end det er for “gamle" medlemmer at acceptere den nye aftale med staten.

    #128404
    AnonymForfatter
Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.