Hvor er det bedst og investere

Viser 14 indlæg - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Indlæg
  • #127818
    AnonymForfatter

    coxweli/Bjarne, jeg kunne aldrig finde på og overlade så meget som 1 krone til dig. Hvorfor skulle jeg lade en fremmed mand lege med mine penge?

    Helt ærlig mand, hvem fanden tro du jeg er – en idiot?
    ******************************************************

    Til jer andre, tak for mange spændene forslag. Jeg tro det bliver obligationer, og en aftale med min bank som vil gi nogle gode renter. Jeg vil så prøve senere og købe aktier. Men først vil jeg lige lære og forstå dette marked lidt mere først.
    Mvh. Morten

    #127826
    coxweliForfatter

    det sidste vil jeg undlade at svare på…

    Jeg håber at det gav dig et lille kick at skrive de ord til mig 🙂
    for mig er det selvfølgelig søregeligt at se at bankerne endnu engang kan spise en kunde af med 6% på indlån. Jeg gætter på at bankens direktør er lige så fremmed for dig som jeg er!

    Held og lykke med din “investering".

    #127832
    NultopskatForfatter

    He he..Kan ikke lade være med at reagere Arnely

    Hvor mange af dem, der (Tror..?) de forstår aktiemarkedet tror du har tabt penge på den nuværende krise..?

    Hvis du følger lidt med på debatten på Euroinvestor vil du vide at ca. 2/3 argumenterede for af vi var ude af krisen i juni…

    Markedet følger ikke fornuften, men stemningen..

    #127840
    AnonymForfatter

    Hej Coxweli

    Jeg synes, det er meget besynderligt, at du den 22.7.2008 i et indlæg på Mybanker skriver om hjælp til din “mellemfinanciering indtil arv bliver udbetalt" og om dine dyre kontantlån …..

    På et par måneder er du så blevet verdensmester i investering – du er da bare for meget.

    Har du lyst til at give os en forklaring?

    #127844
    coxweliForfatter

    Hej Hannibal

    Det kan jeg da godt forklare…
    Situationen er den at jeg for en gruppe kolleger har investeret penge på forskellig vis for at opnå et højt afkast. Dette har givet mig nogle ideer og resultater som langt har oversteget de forventninger vi havde fra starten. Dette projekt har kørt ca. et år nu. Vi genstartede projektet i september 2008 – gik på kurs(indeks) 100, og er nu pr. 4. oktober på kurs(indeks) 104,82. Mine kolleger er glade, jeg er glad.

    Ang. min egen situation så er det korrekt at jeg spurgte til råd omkring mellemfinansiering indtil en arv bliver udbetalt, hvilket jeg lod mig forstå, ikke kunne betale sig. Ideen var selvfølgelig at komme af med den gæld som jeg har nu, så der kan blive frigivet flere penge til investering, men med et hus der skal sælges i disse tider, så kan udsigten til udbetaling af arven godt have lange udsigter…
    Så ideen var simpel – at få nogle flere penge at lege med nu…

    Jeg tror faktisk også at jeg spurte om hvordan det bedst kunne betale sig for en førtidspensionist at placere sine penge – i det tilfælde var det ikke mig, men min mor der var tale om… Så er det spørgsmål besvaret!

    #127848
    RedaktionenForfatter

    Kære Debattører

    Der er elementer i denne dabat, som ikke lever op til vores regler i Mybanker.dk. Derfor har jeg slettet et indlæg.

    Jeg skal advare mod at “reklamere" og prøve at sælge egne produkter i Mybanker.dks debatforum.

    Jeg skal også advare mod at købe sådanne ydelser.

    Til indlægget vil jeg gerne gøre opmærksom på at man ved erstatning kan opnå kreditor beskyttelse for beløbet og tilskrevne rente såfremt banken der har modtaget indskydet har noteret dette fra dag 1. Flyttes pengene skal afgivne bank og modtagne bank sørge for at pengene på kontoen stadig har markeringen, om at det er erstatningspenge.

    Det samme gælder for det depot som bliver oprettet, hvis man ønsker værdipapirer.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    John Norden

    #127856
    AnonymForfatter

    Til John Norden

    Tak fordi du fjernede “reklamen" – vi garvede kunne godt smile lidt og flere komme med nogle kommentarer, men der kunne sagtens være ikke-så-garvede, der ville prøve lykken.

    #127860
    coxweliForfatter

    jeg beklager min fremtræden og vil i fremtiden sikre at mine indlæg lever op til reglerne i Mybanker.dk.

    #127864
    AnonymForfatter

    Hej Coxweli

    Hatten af for dig – du er da et mandfolk.

    #127866
    coxweliForfatter

    Hej Hannibal

    Tak for det. Også stor respekt til dig.
    wwSå længe at jeg ved at mine intentioner er gode, så synes jeg ikke at jeg har noget at flygte fra.
    Derfor vil jeg selvfølgelig også beholde mit brugernavn og ikke, som andre i f.eks. denne tråd, skifte det ud.
    Jeg står ved alt hvad jeg har skrevet i denne og andre tråde.

    Mvh.
    Bjarne

    #128934
    AnonymForfatter

    jeg fandt en hjemme side i dag nogen nvesteringsprojekter på en hjemmeside der hed difko.dk/ hvis du har hørt om den du kan prøve ae hvad de kan tilbyde dig hilsen martin

    #128998
    fk2001Forfatter

    Det kan ikke udelukkes, men som Buffett også skriver så skal man være forsigtig med virksomheder med høj gæld/aktiver forhold i krise tider. Dette er grunden til at bankerne falder så kraftigt lige nu.

    Ellers er jeg enig i aktiemarkedet er mere interessant end det har været i mange år – for den langsigtede investor.

    #135318
    AnonymForfatter

    Hvornår stopper Danske banks aktie “fald"

    Skal man købe lidt nu ? eller skal man vente ?

    #135320
    AnonymForfatter

    Hej BLP

    Danske Bank aktier.

    Det er dagens store spørgsmål – skal vi gætte på kurs 1. Nå, spøg til side. Jeg købte til kurs 50,75 var sikker på bunden var nået, men i dag er de nede i kurs 39,20. Så jeg ramte heller ikke.

    Og bunden er ikke nået, hører at udlandet sælger deres Danske Bank aktier. Jeg lurerpasser lige nu og kan sagtens finde på at købe igen.

    Jeg synes, du skal vente lidt og følge kursen meget nøje.

Viser 14 indlæg - 16 til 29 (af 29 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.