Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 301 til 315 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #132256
    NultopskatForfatter

    Kære Diin moral
    Du er blevet bedt om at bruge en sober tone, det er åbenbart svært for dig.

    At du intet ved om ingeniører, nå ja hvad kan man forvente, vi er altså nogle der ikke læser tegninger, jeg er f.eks kemiingeniør.

    Jeg har intetsteds antydet at jeg er bedre end andre, kun oplyst at jeg er ejendomsinvestor, og derfor ved hvordan sådanne tænker.

    Da du ikke kan debatere på en pæn og sober måde vil jeg holde her, hvordan kan man debatere med dig, når du ikke læser indlæg, ikke engang dine egne…

    #132258
    AnonymForfatter

    Hej alle

    Tak for de mange svar.

    Desværre virker det ikke til at man egentlig ønsker at diskutere emnet seriøst, men mere er fokuseret på personangreb. Sørgeligt, men det kan nok ikke være anderledes når vi ikke kender hinanden og svarer udfra forskellig baggrund/interesse.

    Det er ikke en konkurrence med at nogle skal vinde eller hævde sig med slet skjulte insinueringer om at “den anden" er idiot eller komplet ubegavet. Det fremgår at vi alle er voksne mennesker, så er det bare underligt det skal lyde som en skolegård for 6. klasse.

    Jeg ser det I mange fora, at man springer til konklusionen med det samme, i stedet for at diskutere pro et contra og deraf drage en konklusion. Det var oprindelig min hensigt at prøve at blive klogere, men det virker nu en gang bedre når det man modtager er sagligt og argumenterende og ikke bare postulerende på et niveau, der virker som at man egentlig ikke er interesseret, men bare vil afspore debatten. Hvorfor vil man det, det er mig en gåde?

    Nå men held og lykke all. Jeg forsøger at finde svar og interesserede på dette emne andet steds.

    #132260
    AnonymForfatter

    og en kemiingeniør skal ikke kunne læse eller hvad?

    #132262
    NultopskatForfatter

    Var sætrningen for lang eller svær for dig..?

    Der stod:" Vi er altså nogle, der ikke læser tegninger" men det sidste ord fik du altså ikke lige med…?

    #132264
    AnonymForfatter

    Det er værre med dig end jeg troede, den er jo helt gal.

    #132266
    AnonymForfatter

    Utroligt du er det første analfabet jeg har hørt om der er blevet kemiingeniør så har jeg måske undervurderet dig, hvordan klaret du så studierne nu du ikke havde brug for at kunne læse?

    #132268
    AnonymForfatter

    Med alt respekt kan i ikke oprette en tråd hvor i kan skændes i, da det flytter fokus fra det væsentligste.

    #132270
    AnonymForfatter

    Det har ligesom været hans formål hele tiden, som jeg også skrev i et indlæg for et stykke tid siden. Her er et andet link eftersom moneymasters nok er for svær for de fleste herinde.

    http://www.chrismartenson.com/crashcourse/chapter-2-three-es

    #132276
    TASARAForfatter

    WOW.

    Jeg har virkelig moret mig i den sidste time der er gået med at læse hele denne tråd.
    Den indeholder jo alt fra konspirationsteorier, usaglige påstande, fornærmelser og ikke mindst skizofrene personer der via forskellige profiler forsøger at give egne meninger vægt og support fordi ingen andre forum deltagere støtter op om de forkvaklede og useriøse udtalelser. Der er virkelig tale om god underholdning, men jeg må indrømme at jeg er skuffet over at en sådan debat ikke er blevet stoppet for lang tid siden af dette forums moderatorer med henvisning til Forum og debatreglerne.

    Endnu bedre ville det dog være hvis de intelligente forum deltagere, der heldigvis er i flertal, blot ville undlade at besvare indlæg fra skizofrene kværulanter. Man slukker ikke en brand ved at hælde benzin på bålet.

    #132308
    AnonymForfatter

    Prøv du slå op hvad definationen på en konspirationsteori er!!

    #132314
    AnonymForfatter

    Kære Angus

    Jeg kunne se at du trak dig fra diskussionen under min juleferie – men af den grund vil jeg kommentere alligevel.

    Du har helt mistforstået mit indlæg – ovenstående udlægning er jo som du selv siger det rene nonsens og kan ikke genfindes i mit indlæg.

    #132606
    AnonymForfatter

    http://www.chrismartenson.com/crashcourse/chapter-9-brief-history-us-money

    Det var det jeg prøvede og forklare jer, tror i virkelig det er sjovt og se jer fumle rundt i verdensøkonomi osv. i ved intet intet. Det er ved at være en plage. . .

    #132610
    TASARAForfatter

    Det er ikke så meget budskabet der er problemet men nærmere den måde hvorpå budskabet leveres.

    #132612
    AnonymForfatter

    Hej Henrik,

    Det er jeg ked af. I så fald så undskyld.
    Jeg ville egentlig gerne diskutere emnet, men det er umuligt med så mange personangreb og folk tilsyneladende vil gå efter bolden snarer end manden. Debatten bliver fuldstændig ødelagt, så derfor trak jeg mig.

    Anyway det går nok det hele 🙂

    #132618
    AnonymForfatter

    Hmm, skulle vist have været omvendt.

Viser 15 indlæg - 301 til 315 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.