Dårlig rådgivning

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88493
    AnonymForfatter

    hejsa

    jeg arbejder på TV 2, og leder efter nogen, der har fået dårlig investeringsrådgivning i en bank. Anledningen er at Forbrugerrådet giver bankerne dumpe-karakter, når det gælder investeringsrådgivning.

    Har du også oplevet det og er du ikke bleg for at sige det højt, så smid mig en mail med dit telefonnummer, så jeg kan kontakte dig idag.

    Mange hilsner Stephan, stgh@tv2.dk

    #122434
    AnonymForfatter

    Hej Stephan

    Har du tænkt på om forbrugerrådets rapport er fyldt med fejl!?

    #122436
    AnonymForfatter

    Ja – det har vi, og giver selvfølgelig begge parter mulighed for at komme til orde.

    #122438
    JydenForfatter

    Prøv og se indslget på Børsen Tv hvor både Forbrugerrådet og Finansrådet medvirkede, og hør hvilken gang “pølsesnak" repræsentanten fra Finansrådet kom med.

    Danske Bank der fik betegnelsen “dårlig" erkender da også http://www.borsen.dk at noget af kritikken er berettiget og man man vil blive bedre!!!!!!!!!!!

    #122446
    AnonymForfatter

    Hej Stephan

    Det som du burde undersøge i forbindelse med dit indslag om investering er forskelsbehandling mellem privatkunder og erhvervskunder. Bankerne giver meget bedre indlånsrente til privat kunder.. Alle banker skilter i øjeblikket med at de giver 5 % ved binding i 12 måneder..eller mere..Men ringer du til banken og ønsker at gøre brug af tilbudet og man siger at pengene som skal opspares tilhører et CVR nummer i stedet for et CPR nummer så er det ikke muligt at få den annonceret indlånsrente..
    Jeg har forsøgt med Danske Bank, Nordea, Jyske Bank og selv FIH..og ingen har endnu kunne mig et svar på hvorfor at et penge fra et CPR nummer er mere værd end fra et CVR nummer..Penge er vel penge..Eller ?

    #122448
    AnonymForfatter

    Fint tip – tak!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.