indlån

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88307
    AnonymForfatter

    Hvem giver den bedste indlånsrente.Jeg har kr. 200.000,00 som ønskes
    indsat på en konto pr. den 01.04.2008 , hvor der kan hæves via netbank (evt. mod gegyr )

    #120092
    AnonymForfatter

    Kig i oversigten “opsparing" på forsiden.

    BRF Bank giver 4,5% uden binding.

    Hvis du binder pengene i eksempelvis 1 år, kan du hos flere pengeinstitutter få 5% på en aftalekonto.

    #120120
    AnonymForfatter

    Hvis du opretter en konto i Sparekassen Østjyllands Vejle-afdeling og indsætter pengene på kontoen inden udgangen af marts måned 2008 vil du kunne opnå 5,71% p.a. i rente med rentegaranti til den 30.9.2008. Der kan frit hæves på kontoen, men ikke indsættes fra den 1.4.2008.
    Alternativt en toprentekonto i Eik Bank på 5% p.a. med indskud inden den 9.4.2008. Pengene skal bindes i 1 år for at give den anførte rente, og der kan kun hæves mod et mindre dekort. Se nærmere på Eik Banks hjemmeside.

    #120122
    JydenForfatter

    Kan der tilknyttes netbank til denne konto ?

    #120126
    AnonymForfatter

    Ja, der kan godt knyttes netbank til kontoen. Jeg har selv en sådan konto med netbankadgang, og det fungerer helt fint.

    #120128
    JydenForfatter

    Tak , det lyder godt.
    Jeg har haft kontankt med dem og oprettet en konto, men fik og vide at der ikke kunne knyttes netbank til. Jeg tager fat i dem igen.

    #120132
    AnonymForfatter

    Jeg har ca. 140000 kr, som jeg ønsker at få en høj indlånsrente på.
    Har I et forslag til, hvordan jeg bedst kan disponere og hvor.
    Med v.h. Martin Panum

    #120134
    MichaelForfatter

    Jeg har selv lige ringet til banken og fået at vide, at netbank ikke er en mulighed til Vejle-kontoen. Man skal derfor selv tage fat i dem når man ønsker penge fra kontoen.

    Det bliver nok for bøvlet for mit vedkommende, så BRF it is… Ærgeligt når nu renten er så attraktiv som den er, men hvis man ikke har behov for at hæve er kontoen da stadig noget at det bedste på markedet.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.