Skandiabankens renteberegning mere fordelagtig end andre banker

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #88227
    AnonymForfatter

    Skandiabaken meddeler i dag, at man går over til at tilskrive renter allerede fra bogføringsdatoen, modsat andre banker, som først har valørdato dagen efter bogføringsdatoen.

    Stor ros til EIK-bank 🙂

    #119444
    fk2001Forfatter

    Det kan jeg ikke forstå. De reagerede da allerede den 6/2/08 på den debatterede utilfredshed og skrev dengang, at de vil ændre forholdende pr. 5/2/08.

    #119448
    JydenForfatter

    Det står der også i My Bankers nyhedsbrev nr. 12, hvor der jo også er en liste og en række banker og deres valørregler.

    #119456
    AnonymForfatter

    EIK-bank ændrede i begyndelsen af året praksis, således at det renteberegnede som alle andre banker. Det medførte så mange kundeprotester, så man altså nu har valgt at gå tilbage til udgangspunktet – at tilskrive rente allerede fra bogføringsdatoen.

    Mybankers prisoversigt er formentlig ikke opdateret endnu!

    #119460
    JydenForfatter

    Jo prøv og se mybankers nyhedsbrev som du finder ude til ventra på forsiden “Tidligere nyhedsbreve"

    #119462
    AnonymForfatter

    Uanset at det er lidt gammel nyhed så viser det, at protest kan betale sig og at Eik Bank ikke helt har opgivet at være skarp på priserne. Lad os ikke kun håbe at det fortsætter, men blive ved med at holde dem i ørerne.

    #119470
    AnonymForfatter

    Nu er danske bank godt nok ikke populære her, men de har da de sidste par år givet mig rentedato samme dag som pengene er kommet ind på min konto og ikke først dagen efter.

    Ved så ikke om det skyldes at jeg har en enkelt konto hos dem som jeg betaler et gebyr for at have, eller om det gælder alle deres konti. Det gælder i hvert fald også de gratis konti jeg har der og jeg checkede op på.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.