Indestående på indekskonto
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies
Mybanker indsamler data gennem cookies for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart. Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google og Snapchat for at vise dig relevante annoncer og/eller optimere vores markedsføring på disse platforme.
Indstillinger for cookies
Her kan du selv vælge, hvilke cookies som deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores cookiepolitik.
Jeg har været på jagt efter en bedre rente på min indekskonto og har fået tilbud fra nogle pengeinstitutter. Kan det overhovedetlade sig gøre og komme op på et indestående på 250.000 kr., eller er det rent bluff når man tilbyder særlig høj rente når man når denne saldo ???.
Jeg kan i al fald ikke se at det er muligt for mig at nå op på dette beløb på noget tidspunkt.
om det kan lade sig gøre at have mere end 250.000 kroner? det kommer søreme an på hvor meget du tjener/spiller lotto eller arvver :o)
Det har vist ikke så meget med det og gøre når vi taler om indekskonti, hvor der er loft over de årlige indbetalinger.
Der er blot ingen mening i hvis pengeinstitutter bruger dårlige eksempler som markedsføring, hvis det er urealistisk og nå op på dette beløb.
pinligt pinligt.. der skulle jeg nok ikke have blandet mig..