RKI og HA-Finans

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #86847
    AnonymForfatter

    Jeg er havnet i RKI, og det er selvfølgelig overhovedet ikke min skyld. Det var bare en eller anden radio/tv-kæde, der solgte mig en 42″ plasmaskærm til en månedlig afbetaling, der lød vildt billig. Men så kunne jeg ikke betale, og så ville de alligevel have penge af mig. De må sgu da være lidt menneskelige? Men nej, de sendte mig i RKI, og jeg kunne ikke gøre en skid. Sådan en flok kapitalister.

    Nå, men nu har jeg mødt nogle flinke motorcykelentusiaster, der har startet et firma der låner penge ud også selv om man står i RKI. Firmaet hedder HA-Finans, og det hedder det vel fordi at de har læst på Handelshøjskolen, så det lyder jo seriøst nok.

    De låner ud til kun 10% om måneden, og der er slet ingen gebyrer. Gad vide hvordan de egentlig kan gøre det så billigt?

    De har også sagt, at hvis jeg ikke kan betale en enkelt måned, så kan vi altid mødes personligt og tale om det mand til mand. Afdragsfrie lån er godt nok blevet moderne, hva’?

    Så nu er alle mine problemer ved at blive løst, og jeg ville bare lige fortælle denne gode nyhed til jer andre! 😉

    #103968
    AnonymForfatter

    Dem må jeg prøve.

    De lyder som nogle rigtige englebasser.

    #103972
    MichaelForfatter

    LOL!

    Kan næsten ikke holde op med at grine 🙂

    #103976
    AnonymForfatter

    Hvis du er tilfreds, så er et jo godt nok, men 10% i rente om måneden er vel ikke særligt billigt???

    #103978
    MichaelForfatter

    Øh undskyld meeen, tror lige du har overset at det var et ironisk indlæg??

    #104240
    AnonymForfatter

    hejsa.
    ved du hvordan man kan komme i kontakt med dem.
    får står og skal bruge 20000 her og nu til indskud i rækkehus.

    #104244
    MichaelForfatter

    Sig mig… Er det en vits eller er du bare ualmindelig dårligt begavet?? Vi skærer det ud i pap: Det oprindelige indlæg var IRONISK ment. HA-finans står for “Hells Angels" – kender du dem?

    #104562
    AnonymForfatter

    Men jeg synes nu også at det er for dårligt at disse englebasser kan markedsføre deres produkt så fristende.

    .. og nu er vi (næsten) seriøse igen.

    Hvis jeg vil ha mig en smøg (ja- jeg ved godt at det er dumt), så skal jeg finde mig i igen igen at få at vide med store sorte bogstaver at det er min egen skyld at jeg ender hvor jeg ender – på en smertefuld måde og alt for tidligt.

    Men når jeg nu uden egen skyld har købt en 64 tommer plasmaskærm, så står ‘seriøse låneformidlere’ som Holm Finans parat til at betale (og med kærestens Finax klares dagligvare-indkøb på tankstationen). Har jeg ikke et hus som Holm Finans kan ende på tvang, så kan han stjæle min bedste ven/familie med en loose/loose-situation som kautionist.
    Hvornår får vi lovpligtige dødningehoveder på den slags tilbud:
    “Hvis banken har sagt nej, så er det fordi du ikke har råd. Gør du det alligevel, så risikerer du at tabe din bolig, blive afhængig af alkohol eller det der er værre, tab af dine venne og en al for tidlig død"

    #203508
    PD 99Forfatter

    Det handler vel om balance.

    Voksne mennesker burde kunne tænke selv – men en stor del af dem kan alligevel ikke, og nogle af dem forventer at det offentlige skal hjælpe dem, når de selv har bragt sig i uføre. Ved at kræve oplysninger om ÅOP og advare mod lyssky foretagender, nedbringer staten risikoen for at for mange hyler om hjælp bagefter.

    Og ja, det er helt bevidst at jeg hiver det gamle indlæg frem igen 😉

    #223444
    PD 99Forfatter
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.