Eurobonus Travel Cash card

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • JydenForfatter
    Indlæg
  • #95059
    JydenForfatter

    Er der nogen der har erfaringer med det forholdsvis nye Travel Cash card som SAS udbyder i forbindelse med Eurobonus. En kollega har prøvet det af og betragtet det som var det et Master Card debet kort – hvilket jeg er enig i – da det beløb der er til rådighed på kortet er forudbetalt og der burde derfor ikke være gebyrer på ved brugen i forretninger. Der kommer imidlertid i vid udstrækning transaktionsgebyrer på på 1,4 % og ved brug i en Netto butik var hans “Fee payment card" 4,32 % hvilket må siges at være helt vildt. Derfor er der nogen der har erfaringer ?

    #217148
    JydenForfatter

    Hvis du har et travel cash card kan jeg kun opfordre til at man følger med i gebyrerne der kan blive trukket i butikkerne – nogle steder bliver der ikke trukket noget, og det må være det rigtige, og andre steder bliver der trukket gebyr som var det et udenlandsk kreditkort, og gebyrer der ikke passer til den skiltning der skal være. Om det er kortindløsningsselskaberne der har lagt noget forkert ind ved jeg ikke. En medarbejder hos SAS kan på svensk ikke give nogen ordentlig forklaring. Måske skal man have fat i Forbrugerstyrelsen eller hvad de hedder nu om dage.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.