Santander Bank

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 65 i alt)
  • Indlæg
  • #207220
    kodenForfatter
    #207222
    thsvForfatter

    Må være højrente Flex ved over 250.000 kr.
    Der er dog dette vigtige forbehold:
    Højrente Flex: Der skal minimum indsættes 25.000 kr. på kontoen ved oprettelsen. Ved hævning på kontoen forrentes den med bankens laveste indlånsrente i hele den måned, hvor du hæver på kontoen.
    Så den kan altså bruges på samme måde som andre produkter uden binding.

    #207224
    kodenForfatter

    nå ja… men da jeg skal sætte 745.000 ind har jeg skøjtet hen over den med de 25.000 🙂

    #207226
    thsvForfatter

    https://www.al-bank.dk/?id=2494

    AL-formueflex giver bedre rente under disse vilkår.
    1,06% ved 250.000 kr og 6 gratis hævninger om året.

    Ulempen er knækrenten, kun 0,25% af de første 25.000 kr og derefter 1,15% af resten.

    #207228
    thsvForfatter

    Der manglede et vigtigt ikke i min sidste sætning om Alm. Brand bank.
    Det var forbeholdet om at der ikke betales rente i en måned ved hævninger undervejs, og så falder en del af fordelen altså.

    Al kommer op på 1,12% ved at indsætte 745.000 kr og der er stadigvæk 6 gratis hævninger årligt.

    #207230
    JydenForfatter

    Koden og thsv

    Det var også denne kontoform ved Alm.Brand jeg regnede med det var, men som thsv anfører mener jeg vilkårerne er forskellige, og ringere i Alm.Brand. Deres netbank er så måske bedre end Santander.

    Noget helt andet som ikke har noget med ovenstående at gøre – og alligevel – hvad mon der skal ske med indlånskunderne i FIH.

    #207232
    kodenForfatter

    Ok.. havde ikke set den.

    hvad er saxo privatbank netop så.. op til 1,5%

    #207234
    thsvForfatter

    Endnu bedre er Saxo Bank, der kommer over 1,21% ved et indestående på 745.000 kr.
    Der er 4 gratis årlige hævninger.
    http://dk.saxobank.com/Documents/SPB-priser/Saxo-Privatbank-Indlaan.pdf
    Konto NETop

    #207236
    kodenForfatter

    d.v.s. SAXO uden nogen former for krav ellers… kunde i banken o.s.v.

    #207238
    thsvForfatter

    Igen krydsende svar, nej Saxo er på højst 1,25% på delen over 100.000 kr.
    Lidt uklart om de første 25.000 kr gicer 0,5 eller 1,0%, men jeg tolker det som 1,0% hvis der står over 25.000 kr på kontoen.

    #207240
    kodenForfatter

    den nupper jeg.. har jo en konto der i forvejen ….aktiehandel… så de må jo kende mig i et eller andet omfang.

    #207356
    perasdkForfatter

    Jeg har oprettet en konto hos Santander, de er ikke særligt hurtige til at få registreret indskud og udbetaler via NEM-konto, så det går heller ikke særligt hurtigt.

    Til gengæld får man jo 1,1% uden binding og med hensyn til indskydergarantien, så har jeg faktisk større tiltro til den norske stat end til den danske !

    Hvis man er tilfreds nok med at handle i Netto, vil man også være tilfreds med Santander, da der er tale om en klar discountløsning, spændende hvad de finder på i fremtiden !

    #207360
    kodenForfatter

    jeg tog Saxo.. giver lidt mere og de er meget hjælpsomme.
    desuden kan man hurtigt flytte penge til sin aktiehandel konto, som er lysår bedre end bankernes.

    #207362
    HalliHalloForfatter

    Koden, du roser SaxoBank i tide og utide.

    Er der slet ikke noget at betænke sig på, for så flytter også derover til dem på mandag.

    Altså slet ingen negative ting om den bank? For så vil jeg gerne høre det nu, tak.

    #207372
    kodenForfatter

    øhh.. hvad. jeg har aldrig rost dem og generelt synes jeg Saxo er nogle opblæste…… 🙂

    Men de giver den bedste rente.

    De er dækket af indskyder så derfor kan resten være ligemeget..

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.