Hemmelig og ambitiøs ny bank på vej

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93637
    AnonymForfatter

    Pengeinstitutter: Hemmeligt bankprojekt rekrutterer medarbejdere til ambitiøst og kundevendt bank med base i Storkøbenhavn. Banken har dog tilsyneladende endnu ikke fået tilladelse af Finanstilsynet til at drive bank. Læs artikel

    http://finanswatch.dk/secure/Finansnyt/Pengeinstitutter/article5264443.ece

    nogen der ved mere om dette “hemmelige" projekt ?

    #196964
    JydenForfatter

    Kender ikke projektet, men lad os håbe der kan komme nogen og sætte lidt gang i denne finanssektor som tilsyneladende befinder sig inde i en osteklokke. Da Northern Rock kom til landet i 2007 skete der trods alt noget i sektoren der vågnede lidt op – selv om de ikke ville være ved det.
    Det bliver spændende hvad de nye vil.

    #196970
    AnonymForfatter

    Kunne jo nemt være en af pensionskasserne eller et af de store forsikringsselskaber.

    #196993
    AnonymForfatter

    Det kan være fordi kolde Ejvind er ved at gå selvstændig med nye udfordringer. Ligesom Jess Søderberg gjorde det 🙂

    #196994
    AnonymForfatter

    Det kan være fordi kolde Ejvind er ved at gå selvstændig med nye udfordringer. Ligesom Jess Søderberg gjorde det 🙂

    #196996
    AnonymForfatter

    OK, jeg har intet begreb om, hvorfor mit indlæg blev dubleret 4 gange. Jeg sad ikke og gik amok med “submit" knappen eller noget.

    #197006
    JydenForfatter

    Ifølge Finanswatch her i aften, kan det muligvis være Coop der har gang i sagerne, som det før har været fremme. Det er jo også kendt fra udlandet hvor bl.a. i England de sidste måneder er bank i M&S stormagasinerne.
    Det skal blive spændende og se hvad det er, men et alternativ til den værende finanssektor kan man kun byde velkommen.

    #197042
    HalliHalloForfatter

    Hvor meget mon denne nye bank kan tilbyde i rente på en anfordringskonto? Det er der vel ikke kommet noget frem om?

    Den begynder jo nok med nogle rigtig gode tilbud for at lokke kunder til for derefter at sætte renten ned igen efter nogen tid.

    Nå, men det ved jeg ikke noget om, ville bare selv bare agere sådan, hvis jeg skulle starte en bank op.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.