Hvilken højrentekonto?

Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Indlæg
  • #197286
    AnonymForfatter

    Tak til jyden for nedenstående. Jeg skal i sommerferien igang med tjekke markedet igen, så vil Skjern Bank blive taget med i overvejelserne.

    Fortsat god dag

    Til mybanker. “Hvordan mærker man en tidligere tekst i dette nye design???????"

    ————————————————————————————————-
    (14-02-2013 11:26)
    JPUSA

    Blandt de lokale tilbud som jeg ikke lige har kunnet se på mybankers lister – har Skjern Bank i øjeblikket 4 forskellige højrentekonti, bl.a en højrente trappe hvor pangene ikke er bundet. Måske kan den være interessant for nogen, men som JPUSA skriver så land os få de lokale tilbud frem, så kan enhver jo tage stilling til om det er interessant med det man har at gøre med, bindingesperioder, dekort osv. og hvordan man tror renten vil udvikle sig.

    #197300
    HalliHalloForfatter

    Hvad giver den rentetrappe i rente?

    Personlig er jeg ikke tilhænger af rentetrapper, men kan da være at den Skjern Bank har er den bedste på markedet d.d., men ved det ikke. Oplys venligst deres satser, tak.

    Ringer Mybanker ikke hver dag til alle banker for at få oplyst om der er renteændringer eller nye tilbud? Hvis ikke, så er deres lister jo ikke en døjt værd eller hvad?

    #197306
    JydenForfatter

    Skjern Banks højrente trappe, hvor der frit kan hæves af det indsatte beløb, lukkede for indskud den 1. april, så den er som sådan ikke interessant idag. Men renten på kontoen er 0,75 % det første år, 2,0 % andet år og 3,25 % det tredje år.

    #197402
    JydenForfatter

    Til orientering kan jeg nu se at Østjysk Bank nu er på banen med 2 forskellige " trappekonti med og uden binding." De er godt nok på deres hjemmeside dateret 1.4.2013, men jeg går ikke ud fra det er en aprisnar.

    #197404
    Jesper nyForfatter

    tak for info vedr. Østjydsk bank, men som opsummering er bedste tilbud i dag ikke. AL-bank uden binding og FIH med binding?

    #197462
    JydenForfatter

    Anonym 50,
    Jeg tror du har ret i dine betragtninger om de bedste tilbud.
    Det var blot for at få “nogle af de lokale tilbud" – der kan være lidt svære at finde frem i lyset, så der er noget at vælge imellem efter forventninger om renteudviklingen.
    Jeg ser selv meget gerne, at oplysninger om lokale tilbud kommer frem.

Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.