Ops finans?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90371
    AnonymForfatter

    Er det bare mig, eller ser dette umådeligt spøjst ud. 399 for at få lov til at smide en ansøgning afsted til en mail, hvor der sikkert ikke sker mere?

    http://www.ops-finans.dk

    #145642
    AnonymForfatter

    Det ved jeg ikke. Jeg fik et lån på 18.000,- for ca 14 dage siden. Lånet var dog ikke hos dem.

    #145654
    AnonymForfatter

    Jeg har også benyttet mig af dem . Fik 2 lånetilbud efter 5 dage.

    #145660
    AnonymForfatter

    Hvis du læser under priser er ops finans kun en “låneformidler for personer i RKI" og tager 399 kr. for det. Sammen laves en plan for økonomien og så finder man en virksomhed/person, som vil yde dig lånet. Altså påtager de sig ingen risiko og ÅOP afhænger af hvad virkomheden/personen vil tilbyde dig.
    På hjemmesiden lyder det som om, at tilbuddene kommer fra fremmede virksomheder/personer med høj risikovillighed (som selvfølgelig nok skal tage sig godt betalt), men det er sket i den slags selskaber, at det ender med, at det er den den alt for gode ven eller de alt for søde forældre, som ender med at optage lånet og kommer til at hænge på lånet, hvis der ikke betales tilbage.
    Normalt forsikrer selskabet vennen eller forældrene med at der bliver lavet juridiske dokumenter/en låneaftale som lever op til de gældende regler på området. Men hvilke privatpersoner ved lige, hvad de skal stille op, når vedkommende holder op med at betale – udover at de formentlig bliver uvenner.
    Nå men tilbage til prisen og ops finans. Du har ret. Du aner ikke, om du får et eneste tilbud på lån og hvis du får tilbud, aner du ikke om omkostningerne er så høje, at du slet ikke vil optage lånene. Sidst men ikke mindst kender du ikke de fremmede virksomheder/personer. I worst case scenario er det måske rockere, som kommer efter dig personligt, hvis du ikke betaler? Ops finans kan jo være ligeglade.
    Hvis man står i RKI, vil det nok være at foretrække at lave en afviklingsordning med virksomheden, som man skylder penge og samtidig kræve at RKI registreringen bliver fjernet. Så havner man der kun igen, hvis man holder op med at betale.

    #147072
    AnonymForfatter

    Det “personlige" login og som KUN du må bruge ved ops-finans.dk er det samme alle får. Samtigdig er svartiden så lang at din 14 dages fortrydelsesret forlængst er overskredet.

    Bemærkelsesværdigt at de 2 personer der her skriver at de har fået lånetilbud er oprettet samme dag..

    Det er humbug og vil da næsten tro at det er de samme mennesker som står bag mitvisa og mitmaster

    Hold jer langt væk

    #147074
    testForfatter

    lån til folk der er i RKI? Det er lån til folk der sandsynligvis ikke er resurse stærke det vil sige de er lette ofre for svindel. Det virker mærkeligt at forretningsfolk skulle stå i kø til at låne penge ud til folk i RKI uden sikkerhed. Det virker som en meget høj risiko med en i forhold til, selv med en rente på 25% relativ ringe mulighed for afkast.

    så nej jeg tror også uhæderlige folk der står bag.

    #147080
    RedaktionenForfatter

    Kære brugere af mybanker.dk’s debatforum

    Der er “ugler i mosen", for “pernille.steffensen" og “peter.j" er den samme skribent. Vi har således tilskrevet skribenten, at vedkommende ikke er velkommen i vores debatforum længere. Så deres 2 anprisningsindlæg for http://www.ops-finans.dk kan meget vel være fra en, der står bag http://www.ops-finans.dk.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #147086
    AnonymForfatter

    i er blevet skrape på mybanker på det sidste..
    dejligt at i holder øje med at vi har et seriøst forum..

    #147206
    AnonymForfatter

    Jeg vil på det kraftigeste fraråde alle at søge lån hos dem, det koster 400 kr. det er fuldstændig sindsygt at kræve så mange penge, bare for at sende din/min ansøgning videre til udlånere, ops finans låner IKKE penge ud, de formidler kun din ansøgning videre, ikke en skid andet, jeg har aldrig set penge blive smidt ud vinduet som her. føj føj føj, de skulle skamme sig..

    der rigtig mange som har søgt hos dem, men har fået afslag, og så er der et par stykker som er blevet bevilliget, men det er små beløb som 18.000 eller måske endda 25.000 kr.

    I skal bare alle sammen vide at, de steder de sender jeres ansøgninger hen til, er præcis samme udlånere som man kan finde på google, yahoo osv. der kan man selv lave en ansøgning GRATIS GRATIS GRATIS.

    så tænk jer nu om ikke!!!!

    #147208
    AnonymForfatter

    tabac du har helt ret,

    hvis man vil videre må man desværre grave dybt i lommerne, og leve under standarden i den tid man betaler af, tro mig jeg er der selv lige nu.

    ellers prøve at søge gældsanaring eller noget i denne stil, lad være med at lade jer lokke af fup og fiduser som ops finans, de sælger kun varm luft..

    #147210
    AnonymForfatter

    Hmmm…Jeg tror såmænd ikke der er nogen der er blevet bevilliget lån..De to der står her er skrevet af ops finans selv

    Naa jeg tror bare det er et nyt trick..Du betaler, så venter de lidt og sender så afslag. Tror nu ikke de på nogen måde sender ansøgningerne videre.

    Man må bare håbe at folk er blevet mere vagtsomme efter de mange fup og fiduser der har været med “RKI-lån" på det sidste

    #147212
    AnonymForfatter

    mitmaster igen igen igen..

    #147214
    NicklausForfatter

    Hvis i ved der er stor sandsynlighed for manipulerede oplysninger, og i samtidig blokerer den anvendte IP, hvorfor sletter i så ikke indlæggene?

    #147222
    RedaktionenForfatter

    Hej

    Henvendelser til Mybanker.dk bedes ske til info@mybanker.dk. Det skriver vi også i debatreglerne. Debatforummet er nemlig ikke til brug for “vores" e-mailkorrespondance. Derfor vil jeg undtagelsesvist besvare din henvendelse i denne debattråd.

    Men svaret er, at det er en afvejning, om vi sletter et indlæg eller ej. I den konkrete situation har vi ikke slettet de 2 pågældende indlæg, da vi synes, at folk skal se, hvordan nogen opfører sig. Desuden vil det “ødelægge" det indholdsmæssige i tråden – da der kommenteres på de pågældende 2 indlæg.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #147258
    AnonymForfatter

    hejsa i skal huske og læse hvad der står med småt i den lille rulle felt med betingelser man betaler først 399.. og så 1 kr i sms og så skal man igen betale 399 kr pr sms som du ikke kan stoppe hvis du først har sendt dem dit nummer..
    har selv prøvet med taletids kort fra tdc (100 kr) 1 sms og de var alle væk..
    så pas meget på hvad i gør foks
    jeg tror personligt det dem som havde mitmaster der på spil igen.. hvorfor det altid fra udlandet af.. banken for man låner i er i sverige og man skal senden pengene til et sted i ungabunga land.. den fatter jeg aldrig..

    mvh john

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.