Ops finans?

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Indlæg
  • #147268
    AnonymForfatter

    jeg synes at de folk som er blevet snydt af de idioter, skal hurtigst muligt melde dem til politiet, ellers er der bare flere uskyldige mennesker som bliver snydt.

    jeg har været inde og tjekke deres hjemmeside, der er ingen adresse, cvr nr. eller telefon nr. det er ren fup, så igen, jeg vil råde alle som har prøvet dem at melde dem til politiet hurtigst muligt.

    #147298
    testForfatter

    søndergaard
    i praksis er der bare ikke ret meget politiet kan gøre. Den der hjemme side kan ligge hvor som helst og så lukker man måske efter vi to har betalet 1 mill til politiets arbejde og diverse advokater denne ene side hvor efter der i morgen er 10 nye.

    hvorfor tror du der er folk ansat til at side og sende Nigeria brev rundt. Nej desvære er den sidste idiot ikke født inu og han beskæftiger en hel industri 🙂

    #147384
    AnonymForfatter

    test

    jeg tror desværre du har ret..

    som jeg skrev tidligere, så skal man holde sig væk fra alle som lover guld og grønne skove når man står i rki.

    de eneste rigtige at gøre er:

    #1 forsøg at betale det selv med et fast afdrag om måneden, bare ikke mere end man er 100 procent sikker på at kunne klare.

    #2 prøv at søge gældssanaring.

    uanset hvad så er man selv skyld i sin egen økonomi, jeg skylder selv ca. 1,500,000 kr. væk i ren gæld, og de ca. 900.000 kr. står jeg i rki for, men jeg har lært at leve med det, og jeg kan da sige at min kæreste og vores børn lever et “helt almeligt" liv.

    #148864
    AnonymForfatter

    hej jeg har lige sendt nogle oplysninger til ops finans for at søge om lån.men efter jeg har læst i jeres debat blev jeg faktisk bange . der har cpr og adresse ,er det fup eller findes det der firma virklig håber nogen kan svare mig tak

    #148876
    AnonymForfatter

    Jeg er ked af at sige det! men det er et stort fupnummer, du har mistet de ca. 400 kr. du har sendt på din mobilregning til dem.

    #148878
    AnonymForfatter

    Jeg fatter ikke hvorfor folk igen og igen falder for den slags billige fiduser. Gå i banken og ansøg om et lån. Hvis du ikke kan låne i banken, er det fordi du ikke er kreditværdig, og så skal du overhovedet ikke låne!

    Selvfølgelig er det der et billigt svindelnummer, forresten et meget godt et.

    Sæt en hjemmeside op,
    Tilbyd folk en lånevurdering mod et gebyr på “kun" 400 kr.
    Afvis samtlige låneansøgninger og put pengene i lommen.

    Det er formentlig ikke engang ulovligt.

    #148930
    AnonymForfatter

    Ifølge nedstående link er det et firma i sverige der står bag.

    https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=ops-finans.dk&submit=S%F8g

    Dette kan hængee hænge sammen med den godkendelse det kræver at drive sådanne en virksomhed i Danmark.

    #148934
    AnonymForfatter

    Endvidere kan det oplyses at ops finans ifølge udlejes(world trade center malmø) ikke er lejer i bygningen. Se link og under tenants:

    http://www.wtcmalmo.se/english/tenant-services/

    Så undlad at bruge denne hjemmeside og spred gerne budskabet så andre ikke ryger i.

    #148936
    NicklausForfatter

    Endvidere kan det oplyses at ops finans ifølge udlejes(world trade center malmø) ikke er lejer i bygningen. Se link og under tenants:

    http://www.wtcmalmo.se/english/tenant-services/

    Så undlad at bruge denne hjemmeside og spred gerne budskabet så andre ikke ryger i.Det ville måske være bedre at sprede lidt af den almindelige sunde fornuft som Generalen påpeger, det burde være soleklart at det er et fupnummer

    Lån i banken. Hvis du får afslag i banken er det fordi du ikke bør tage et lån, så lad være. Det er ret simpelt.

    #148950
    AnonymForfatter

    ET STORT TAK TIL ALLE SOM HAR SVARET MIG.JEG HAR PRØVET I BANKEN MEN FIK AFSLAG JEG VIL NEMLIG SAMLE ALLE GÆLD OG BLEV FRI FOR RKI .OG BETALE PÅ EN I STEDET FOR MANGE.MEN DESVÆRE BANKEN SAGDA NEJ .SÅ SKAL JEG I MORGEN SNAKKE MED FIRMANER OG LAVE AFDRAGS ORDNING MED MEDRE VELØB HÅBER AT JEG KOMMER I GENNEM:) .DET ER DEN LØSNING JEG HAR LIGE FOR TIDEN .

    #149028
    AnonymForfatter

    jeg har snakket med rki idag og de siger at jeg,bliver slettet i februar2010. har snakket med det sted jeg skylder penge og har lavet en mindre afdrags ordning.mit spørgsmål er nu kan jeg kommer for den samme gæld på rki igen ?registringen var på 3 år.angående de andre firma har jeg også løst problemt har snakket med dem og lavet en afdrags ording som passer til mig og dem .så faktisk problemt kan løses hvis man virklig tag sig sammen og snakke med dem og finde enløsning .jeg er meget glad over det .og igen mange tak for jeres opbakning:)det er en meget godt side mybanker

    #149030
    testForfatter

    lyder fornuftigt og forfald nu ikke til at tro at du kan fixe dine problemer med flere hurtig lån vel. Dem du evt. mener du skylder julegaver vil helt sikkert hellere ha en æsketændstikker som du har dekoreret ind se dig sætte sig yderlige i gæld. Ellers er de heller ikke vær at give gaver. god jul

Viser 12 indlæg - 16 til 27 (af 27 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.