om mitmaster.dk

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 62 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #90062
    AnonymForfatter

    hej jeg vil hør om der er nogle som over hovdet har fået ders kort fra mitmaster.dk
    dda jeg så fik brev fra dem hvor jeg skulle skrive en masse ting som .
    hvad bank jeg overfør dem fra og om det var en opsparing konto eller løn konto
    og om det var i danske kr og og der stod jeg skukke overfør 950kr inden 2 dage
    det tør jeg ikke eller hvad synes i ???

    #140364
    AnonymForfatter

    Der har været skrevet om mitmaster.dk i tidligere indlæg, gå tilbage og læs:

    HOLD DER LANGT VÆK FRA MITMASTER.DK !

    Som ung kan du sagtens få et electron-kort fra din bank.

    #143360
    AnonymForfatter

    På Torsdag i Basta kommer de på grillen !!!

    #143388
    AnonymForfatter

    Gvi dem slet ikke personlige oplysninger..De lækkes enten på mybanker eller via programmører.

    #143428
    RedaktionenForfatter

    Kære Mette

    Dette er en ualmindelig grov beskyldning mod Mybanker.dk. Når man opretter sig som bruger på Mybanker.dk, oplyser man blot om sit navn og e-mail, og i princippet kan navnet være hvad som helst. Vi oplyser ikke noget som helst om vores brugere til nogen som helst, og derfor er det en ualmindelig grov beskyldning. Så din påstand er ganske usand om Mybanker.dk’s måde at anvende data på, og faktisk er det ikke lovligt at komme med injurier, hvis du altså ikke lige er klar over det.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143432
    MichaelForfatter

    Elisabeth

    Jeg tror Mette mente, at René Holmgren lækker personlige oplysninger her i forum. Mybanker har ikke lækket noget.

    #143434
    AnonymForfatter

    Jeg tror heller ikke det var jer hun mente!? Tror hun snakker om "mitmaster"

    #143442
    MichaelForfatter

    Lad mig lige knytte en kommentar til begrebet “injurier", som både Elisabeth nævner samt René Holmgren i en anden tråd: Iflg. Menneskeretsdomstolen er der meget vide rammer for ytringsfriheden når en sag er af “offentlig interesse", som det hedder. Det må bestemt siges er tilfældet med MitMaster.dk. Selvom Mette virkelig mente, at Mybanker lækker oplysninger er der ikke fugls føde på den sag i retten. Det ville der være hvis Mette havde skrevet krænkende om navngivne personer i Mybanker derimod.

    Det samme gælder mine udtalelser om René og jeg tager til enhver tid gerne en omgang i retten med ham. Jeg kan se, at Mybanker har slettet min seneste post, som vist også var rimelig hård i tonen og Mybanker er da også i sin gode ret til at slette efter forgodtbefindende. Jeg fastholder dog hvert et ord jeg har sagt om René.

    Så med risiko for at blive slettet, bannet osv: René Holmgren driver den ene svindelvirksomhed efter den anden og det gælder om at advare så kraftigt som overhovedet muligt mod den mand.

    #143444
    AnonymForfatter

    Kære Elisabeth

    Mette mener helt klart René Holmgrens “Mitmaster" og ikke “Mybanker". René – det søde væsen – lovede først Michael, at han ville finde ham “hacke ham" i jeres database og siden oplyste René navne på sine kunder.

    På grund af René’s trusler blev tråden meget ubehagelig og derfor tilskrev jeg jer i går aftes om I har et godt kendskab til Persondataloven – som efter min mening er overtrådt af René og er dette korrekt, bør han politianmeldes pr. omgående.

    De venligste hilsner fra Hannibal

    #143450
    AnonymForfatter

    Kære Elisabeth

    Det var en usædvanlig tone at skrive et dementi i, Elisabeth. Her tænker jeg på bemærkningen om injurielovgivningen, der har en truende undertone.

    Nu regner jeg ikke med at du er i kommunikationsfaget, idet du underskriver dig som “Partner", og derfor nok snarere er økonom – men det er sjældent en god idé for en virksomhed at rasle med sablen på den måde, hvad enten man mener noget med det eller ej. Det havde været helt anderledes, hvis der var tale om gentagne beskyldninger – men her er der altså tale om en enkeltstående kommentar, der formentlig er en tyrkfejl, som ovenfor anført. Mybanker kunne nok fare anderledes frem inledningsvist, er jeg vis på. Det ville tjene jer bedre. 😉

    Bedste hilsner
    Vuldarian.

    #143456
    AnonymForfatter

    Hej Elisabeth.

    Jeg kan se, du ganske har misforstået mig – jeg mente naturligvis Renés offentliggørelse af en persons fulde navn i den anden tråd.

    Havde du læst tråden, tror jeg også du havde fanget pointen.

    Jeg kan da se de andre debattører fangede den 😉

    Mvh. Mette

    #143462
    RedaktionenForfatter

    Kære Mette

    Tusinde tak for din tilbagemelding. Der var bare flere, der ringede i dag til mig, og som spurgte, om vi gav oplysninger om vores brugere på baggrund af dit indlæg. Så derfor min reaktion – som måske var lidt overilet. Det er bare så vigtigt for os, at vores brugere kan føle sig trygge, og at de ved, at vi aldrig kunne drømme om at give nogen oplysninger om vores brugere.

    Mange venlige hilsner
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143464
    RedaktionenForfatter

    Kære Hannibal

    Da vi opdagede, at Mitmaster.dk/Kederan Equity Limited havde skrevet bl.a personlige oplysninger om en person, så blev han suspenderet i vores debatforum. Han blev senere den 9. september kl. ca 12.00 faktisk orienteret om det – både via debattråden: http://www.mybanker.dk/bank/debat/vis_indlaeg.html?id=3383&debat_side=8 og via en direkte mail til ham, at han overtrådte vores debatregler, og at han ikke længere var velkommen i vores debatforum.

    Vi kan ikke gardere os mod, hvad folk skriver, og der skal være en lang line, men vi kan ikke gøre noget ved debatindlæg, før vi er bekendt med, at debattøren har overtrådt vores debatregler. Og vi prøver faktisk på at gøre det bedst muligt – men vi kan ikke stoppe et indlæg, som folk er i gang med at skrive. Men jo vi synes, at det er ærgerligt, når folk skriver grimme ord eller kommer med trusler o.lign, for det er absolut ikke befordrende for en dialog.

    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner
    Med venlig hilsen
    Mybanker.dk

    Elisabeth Arendt
    Partner

    #143466
    AnonymForfatter

    Hej Elisabeth.

    Ingen skade sket – håber jeg ikke 😉

    Og nu vil jeg så, som så mange andre, glæde mig til at se Basta imorgen aften.

    Mvh Mette

    #143486
    MichaelForfatter

    Til information:

    http://programmer.tv2.dk/basta/article.php/id-24918464.html

    Flere har spurgt til hvorfor folk egentlig søger dette kort – uden rigtigt at have fået svar. René selv påstår, at hans kunder er gode solider mennesker der blot har været “uheldige" at komme i RKI. Jeg noterer mig følgende fra Bastas side:

    “Christina Uldahl og Brian Lauritzen er begge registrerede i RKI. De har begge oplevet, hvor svært det kan være at få kredit i danske banker. Derfor virkede tilbuddet fra mitmaster.dk som en kærkommen mulighed for lidt ekstra kredit. “Vi forventede jo at få et MasterCard med en kreditgrænse på 25.000. Og så havde vi planlagt, at vi kunne prøve noget ud over det sædvanlige – end vi egentlig har råd til" fortæller Christina Uldahl i BASTA."

    Suk… det viser jo blot, at det er mennesker komplet uden økonomisk forståelse der falder i Renés fælde. Christina og Brian tror åbenbart, at de får råd til mere når de låner penge. En klassiker også her på Mybanker.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 62 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.