Vi får et kæmpe krak der vil overgå 1929

Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 682 i alt)
  • Indlæg
  • #130960
    AnonymForfatter

    Jeg tror mere, det er dig, der har brug for psykologhjælp, sådan som du skaber dig og tror jeg og verdenspressen konspirerer mod dig.

    Det kan være René Court kan være dig behjælpelig med nogle beroligende piller. Han er trods alt læge.

    Her er lidt mere:

    USA´s næststørste bank får krisehjælp
    Bankgiganten Citigroup har i det seneste år tabt mere end 20 milliarder dollar. Nu træder regeringen til med hjælp.
    http://politiken.dk/udland/article601827.ece

    Worst of financial crisis yet to come: IMF chief economist:
    http://rawstory.com/news/2008/Worst_of_financial_crisis_yet_to_1122.html

    This Is Not A Normal Recession: Moving on to Plan B
    http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=11072

    Largest Military Recall Since 1941?
    http://rightsoup.com/breaking-largest-military-recall-since-1941-possibly-in-progress-right-now/

    #130962
    MichaelForfatter

    Ved du hvad Neptun: Istedet for at surfe konspirationssites hele dagen på din kontanthjælp burde du overveje at blive klippet og få dig et arbejde.

    PS: Ingen gider læse dine links, så ingen grund til at poste mere Youtube-crap m.m.

    #130964
    AnonymForfatter

    Dine meninger og forudsigelser har ingen troværdighed what so ever.

    Du forudsagde, endda med 100% sikkerhed, at det amerikanske præsidentvalg ikke ville blive gennemført, og at Bush ville kuppe landet. Galimathias, og som bekendt holdt det ikke en meter.

    Du lovede endda at forsvinde fra forum, hvis din forudsigelse ikke hold stik. Det kunne vi så heller ikke stole på.

    Du og din konspirationsteori har ingen form for troværdighed, og som andre psykisk syge, har du brug for hjælp. Det håber jeg du vælger at tage mod på et tidspunkt. Jeg har ondt af dig.

    #130966
    AnonymForfatter

    Jeg tror at vi herinde betakker os. Hvis Doktorens medicinske evner afspejles i hans debatniveau, er han blot en kvaksalver.

    Og hør så for fanden efter: Hold dig væk herinde fra! Du er jo bindehamrende sindssyg!

    #130968
    AnonymForfatter

    Som Torben skrev for længe siden: Let’s stop feeding the monkey…

    #130970
    AnonymForfatter

    General Prier og Vuldarian i må afstamme fra noget værre ros.

    Har vi en øknomisk Krise?

    Hvori består den?

    Kan i nogenlunde sammenfattende meddele det eller er i faktisk funktionelle analfabdeter

    #130972
    AnonymForfatter

    Prøv at se hvordan i selv debattere. Ingen fakta eller saglighed kun barnagtige “du er dum" retorik. Jeg kan ikke forstå i ikke er blevet banned for længst.

    Jeg lader læserne selv afgøre, hvem der er sindsyg her?

    Det er spild af energi. Jeres grove angreb har ingen påvirkning på mig. I taler mere om jer selv end mig. Måske i skulle kigge lidt på ordet “projektion".

    Find en anden tråd hvis i ikke kan klare alle de konspirerende links til politiken, Bloomberg, C-span, Børsen, Global research etc.

    #130974
    AnonymForfatter

    Vi har en krise. Det har ingen benægtet.

    Vi har ikke noget krak, og er ikke engang i nærheden af det. Det er intet mindre end utroligt, at I ikke kan forholde jer til faktuelle begivenheder, men er nødt til at fantasere.

    Hvad afstamning angår rager det næppe dig, din gamle idiot.

    #130976
    AnonymForfatter

    Vuldarian er en type jeg ingengang ville have siddende selv på mit lokum for at give dig tilbage med grovfilen og nu er jeg overbevist om hvem der er idioten og den funktionelle analfabet, der er ude af stand til at artikulere sig.

    Selv for et offentligt lokum ville du være en skændsel.

    #130978
    AnonymForfatter

    Jeg synes også den bemærkning var temmelig grov. Fint nok at du er uenig og har lidt passion. Men det er på ingen måde rimeligt, at tale sådan til en ældre herre.

    #130980
    AnonymForfatter

    Trist at den ellers udmærkede John Norden ikke har hyret en moderator…

    #130986
    AnonymForfatter

    Nu vi taler om analfabeter, hvem er det så lige der staver “I" med lille i ovenstående sætningskonstruktion og staver analfabet som “analfabdet"

    En fejl pr linie, sig mig, er du ordblind?

    #130988
    AnonymForfatter

    Det her er et galehus.

    Desværre går typer som neptunens og kvaksalverens trakasserier ud over Mybankers ellers seriøse omdømme. Det er lidt trist.

    #130990
    AnonymForfatter

    Damn – faktisk er det meget sjovt at læse… Det er lige et alternativ til se og hør.

    #130992
    AnonymForfatter

    General vær venlig at hæv debatniveauet og lad vær med at afspore debatten med disse barnagtige personangreb om stavning.

    Denne tråd handler ikke om retstavning men om det kommende bankkrak.

Viser 15 indlæg - 226 til 240 (af 682 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.