Indlån hos Sparekassen Østjylland

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 44 i alt)
  • Indlæg
  • #119560
    AnonymForfatter

    Der er kun åben for indskud frem til d. 19/3-2008.
    Min. indskud 25000 kr – Max 10.000.000 kr.
    Garanteret minimumsrente på 5,71% p.a. frem til d.30/9 2008
    Indestående på Vejlekontoen kan hæves uden opsigelse.

    #119690
    AnonymForfatter

    Jeg tror evt. indskydere bør vælge Bank Trelleborg i Slagelse (nu overtaget af Sydbank), da man der er sikret en forrentning på 5,5% helt frem til 1/3-2009 imod 30.09.2008 i Sparekassen Østjylland (VejleKonto) medmindre man da lige står og skal bruge pengene den 1.10.2008.

    Dette bare lige til orientering.

    #119862
    ahkForfatter

    Jeg “bumper" lige denne tråd hvis der skulle være yderligere kommentarer. Fristen for Sparekassen Østjylland er jo allerede d. 19/3. Jeg har først set tilbuddet nu! Det er da værd at overveje.

    #119864
    AnonymForfatter

    Bemærk lige, at det for den særlige rente i Bank Trelleborg gælder, at der også her kun kan indskydes til den 19.3.2008, samt at kontoen også skal være oprettet senest den dato og det ønskede indskud være registreret på kontoen. Samtidig er indskuddet minimum 50.000 kr.
    På grund af tidsfristen er det mest sandsynligt, at de fleste ikke vil kunne nå at få oprettet en sådan konto rettidigt, medmindre man lige kan nå at henvende sig personligt i banken senest i morgen og kan indsætte pengene på kontoen…..

    #119980
    KFJForfatter

    Hej

    Vi har idag fået oplyst at der er gældende på Vejlekonto 5,71% frem til 31/03-08

    God Påske til alle!!!!!

    #119998
    KillerupForfatter

    Hvordan oprettes sådan en Vejle-konto helt præcist? Kan det gøres over nettet?

    #120124
    AnonymForfatter

    Kontoen kan godt oprettes via nettet, hvis man sender alle sine personlige oplysninger til banken i almindelig mail. Det kan dog ikke anbefales at sende personlige oplysninger over almindelig mail (svarer til åbent postkort), og man kan ikke maile med banken via sikker mail med digital signatur og kryptering.
    Ring til sparekassen og få fornøden vejledning – det er bl.a. det, de er der til. Find deres telefonnummer via http://www.sparostjyl.dk / afdelinger.

    #121262
    AnonymForfatter

    hejsa
    Man kan indskyde frem til den 25.04.08
    Jeg er netop blevet oprettet og sider med brevet foran mig, men kommer nu til at tøve med at overflytte mine penge på baggrund af denne debat…..Jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal tro….er der nogen der kan hjælpe ?

    #121264
    AnonymForfatter

    hejsa
    man kan indsætte frem til den 25.04.08
    jeg sider og vil til at overflytte mine penge er oprettet mv. men bliver nu igen i tvivl på baggrund af nærværende debat…er der nogen der kan tilføje yderligere synspunkter….har også selv tænkt det er et slag tilbud i forbindelse med en ny bank…men ved ikke helt længere

    #121268
    AnonymForfatter

    Hej Susse.
    Tjah…der er vel ikke ret meget mere at tilføje….Og dog. Hvad er det du frygter ? Så længe der er indskydergaranti i Danmark – og det er et dansk pengeinstitut, kan du – for mig at se – roligt indskyde indtil 300.000 kr. Dine penge er sikret. Jeg har selv indsat et beløb under 300.000 kr. i sparekassen og har ingen problemer med det. Hvis du senere ønsker beløbet overført til et andet pengeinstitut, er det blot at ringe til Vejleafdelingen og bede dem sørge for det fornødne. Dog skal der jo så betales 0,25% pr. “resterende påbegyndt kvartal til udløb" i dekort.
    Jeg blev selv fristet af deres slag-tilbud i forbindelse med åbning af vejle-afdelingen, og har ikke fortrudt et sekund.

    #121272
    KFJForfatter

    Vedr. Vejle kontoen

    De 0,25%dekort, er det af renten eller af indestående?

    #121274
    JydenForfatter

    Hvor har du det med dekort fra ? Det har ikke stået i de betingelser jeg har set.

    #121300
    KFJForfatter

    Hej til Jyden

    Jo jeg må sige, “kun" at ha det fra Jens Jesen (2) indlæg, så derfor det samme spørgsmål, også herfra

    #121304
    AnonymForfatter

    Det ser lidt ud som om Jens Jensen blander to højrente-tilbud sammen og nævner vilkårene for EIK BANKs højrentekonto. Her er der præcis sådan en dekort, men det er ikke tilfældet med VejleKontoen hos SparØst

    #121306
    AnonymForfatter

    Det er fuldstændig korrekt, at jeg har fået blandet de 2 produkter. Jeg beklager. Sådan kan det gå, når flere muligheder er under overvejelse samtidigt.

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 44 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.