Danaktiv fortsætter med at sende uopfordrede tilbud og respektere ikke at jeg ikke ønsker flere tilbud

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • AnonymForfatter
    Indlæg
  • #93801
    AnonymForfatter

    Hej for flere år siden havde jeg et lån til et fjernsyn gennem Danaktiv. Dette lån blev betalt ud i 2008, og siden har jeg ikke lånt hos dem eller ønsket at låne hos dem. Alligevel bliver Danaktiv ved med at med at sende lånetilbud igen og igen. Jeg har skrevet til dem over de sidste par år, hvori jeg har skrevet at jeg ønsker ikke at modtage flere lånetilbud fra dem.

    Men de bliver ved med at sende deres lånetilbud og øger beløbet på lånetilbuddet for hver brev de sender.

    Hvordan slipper jeg af med deres breve når de ikke respektere at jeg ikke ønsker flere tilbud? eller yderligere information fra dem?

    #200172
    PD 99Forfatter

    1) Anmeld sagen til Forbrugerombudsmanden
    http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/kontakt

    2) Skriv brev/mail til virksomheden hvor du orienterer om at lovovertrædelsen er anmeldt til Forbrugerombudsmanden

    Hvis de alligevel fortsætter, så anmeld hver gang forholdet til Forbrugerombudsmanden, og orienter evt. også Ekstrabladet eller lignende.

    #200174
    AnonymForfatter

    Til sammenligning havde jeg et lån samme hos Handelsfinans/Ekspresbank, og blev også betalt ud i 2008. De har på intet tidspunkt sendt uopfordrede lånetilbud eller lignende. Så dem kunne Danaktiv godt tage ved lære af.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.