Nu blev jeg afvist hos Coop Bank

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 61 i alt)
  • Indlæg
  • #200078
    mr. umuligtForfatter

    Kimsen

    De kort der fra LO bliver også administreret af Entercard, som COOP har forladt grundet de høje renter for deres kunder.

    #200080
    mr. umuligtForfatter

    Jeg har fået 3 konti hos COOP.
    Jeg henvendte mig på hjemmesiden og ansøgte der. Og nu er konti oprettet og jeg har indfriet hos Entercard/remembercard. Så nu venter jeg bare på fysisk at modtage dankort og mastercard.

    #200086
    HalliHalloForfatter

    Hvordan kan man nu få 3 konti? Og hvad hedder disse konti og hvor stor kreditter er du bevilget?

    Det bemærkes, at jeg endnu ikke har fået nogen mail fra dem, så jeg tør ikke søge, når jeg ikke står og skal bruge kortet.

    Hvad mener I herinde, kan jeg godt tillade mig at søge selvom jeg ikke må endnu? Eller kan det evt. skade min ansøgning?

    #200166
    AnonymForfatter

    Coop mastercard afslutter månedens køb tidligere end mine andre kort.
    Således benyttede jeg i Italien remembercard indtil 15. Juli. De refter Coop mastercard, som først skal betales til september.

    #200178
    Sigurd (2)Forfatter

    Jeg havde lukket mit Entercard sidste år, men kunne som ledig få tre konti, VISA og Mastercard

    #200180
    Sigurd (2)Forfatter

    Til gengæld har Coop Bank en højere valutakurs end Mastcard hos Lån og Spar, som igen har en højere valutakurs end VISA

    #200182
    Sigurd (2)Forfatter

    De tre konti er lønkonto med kredit 20.000, højrentekonto med 1,3% dog kun med indskud til 31.07.13 bundet et år og Mastercard med kredit 20.000

    #200318
    HalliHalloForfatter

    Har du fået dine kort Sigurd?

    Jeg har ikke hørt fra dem endnu, jeg syntes det er meget mærkeligt, og jeg vil ikke ansøge før jeg får besked om at jeg må.

    Hvad skal man stille med af dokumentation?

    Skal de have det hele igen som om man er ny kunde, selvom de har alle mine oplysninger fra det gamle kort?

    Sigurd, skulle du også sende kopi ind af selvangivelsen, når du har ønsket 2 kreditter på hver 20.000 kr.?

    Det vil være helt fint, hvis du bare svarer i et indlæg, da det jo ikke er så meget jeg ønsker oplyst.

    #200324
    Sigurd (2)Forfatter

    Jeg indsendte min årsopgørelse, så ringede om spurgte om to ting, at jeg er ledig, og at formuen er positiv. Men kortene var allerede lavet inden, kan jeg se i netbanken, og jeg har modtaget dem

    #200338
    HalliHalloForfatter

    Nå, nå, så de kræver altså en årsopgørelse, men skulle de så ikke se dagpengesedler også?

    Så må du da have en god formue for ellers er det da meget letsindigt at tilbyde dig en kredit på 40.000 kr. som arbejdsløs, eller er der noget jeg har misforstået?

    Jeg håber, jeg snart modtager en mail fra dem, så jeg kan prøve at søge om et nyt MasterCard, da jeg allerede for længst har opsagt mit gamle RememberCard gennem Coop.

    #200374
    AnonymForfatter

    Kan ikke forstå jeg endnu ikke har modtaget mit mastercard, nu er der gået 14 dage fra de fik mine lønseddel, årsopgørelse. Når jeg går ind på net bank står der kortet er bestilt, hvad sker der.

    #200380
    JydenForfatter

    Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der sker med dit kort, men jeg kan sige at der gik lige godt 14 dage fra de havde min årsopgørelse og lønsedler til det nye Coop mastercard fra Coop Bank kom, og hvor det også i netbanken stod som bestilt.
    Der vist ingen tvivl om at der er meget travlt derinde med alle de mange kunder der vælter ind i den nye bank – hvad der også fremgår af forsiden på deres hjemmeside. Mine kort og konti i Coop Bank fungerer perfekt efter modtagelsen og var ventetiden værd.

    #200382
    AnonymForfatter

    Tak skal du ha, det lyder som det er på vej, glæder mig til at modtage det.

    #200392
    Sigurd (2)Forfatter

    Nej, formue ca. 500.000

    #200426
    HalliHalloForfatter

    Jeg har ikke fået nogen mail endnu, så dem der ansøger uopfordret bliver åbenbart favoriseret, og vi andre, som gør hvad de skriver kommer bagerst i køen.

    Er der nogen der ved hvordan personer, der står i Ribers bliver behandlet hos dem? De kan jo ikke få et MasterCard eller VisaCard, og et debetkort kan jeg ikke se at de udbyder, men måske denne personkreds kan få deres penge udbetalt ved kassen i Kvickly direkte.

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 61 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.