lorte bank “nordea”

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • johnny (7)Forfatter
    Indlæg
  • #87597
    johnny (7)Forfatter

    kan det virkligt være lovligt at min bank bare lukket min kasse kredit …jeg skyldte 19000kr på min kasse kredit.. som er på 20000kr
    da der så kom ferie penge ind på min konto 19500kr så lukket de kontoen uden varsel…så nu har jeg hverken til husleje eller noget
    ps jeg har overholdt alle ting på kontoen…
    men det er måske fordi jeg er blever fyret fra mit job at de har lukket kontoen…er det lovligt

    #132088
    AnonymForfatter

    Dette har jeg også prøvet.
    Præcis.. lukket konto uden varsel…
    det er en lortebank

    #132092
    AnonymForfatter

    har heller ikke noget positiv og sige om nordea. da jeg havde dem for 4-5år siden. de flyttede rundt på pengene som de havde lyst til. f.eks havde jeg en kredit på budget konto. der ikke var ved max. så mente de lige de ville flytte nogen penge fra min lønkonto. så den gik i minus og opkrævede de gebyr da kontoen var gået i minus. der blev jeg rigtig gal. svine min bankmand til. og vupti flyttede han penge retur og fjernede gebyret. dagen efter skiftede jeg bank. så jeg skal aldrig ha nordea.
    og de først 10 kammerat har også skiftet væk fra nordea. da de også var træt af deres måde og være på.

    #132102
    AnonymForfatter

    Jeg har så et lidt anderledes problem..
    Det drejer sig om at de ikke vil lade mig hæve mine penge. har du evt msn eller noget? så kan jeg fortælle dig det.. vil gerne lige høre din mening.. 🙂 for kender ik rigtig selv nogen som har været udsat for den samme behandling

    #132108
    AnonymForfatter

    hvis det er mig du tænker på. så skriv på jespersva@gmail.com så kan du få min msn

    #133330
    Henrik (2)Forfatter

    Kan da kun sige, at jeg har hørt mange som er stærkt utilfredse med Nordea i disse finanskrise-tider. så selvom banken er så stor som den er pt. så tror jeg at mange skifter væk fra Nordea når der er fladet ro på.

    #199410
    PD 99Forfatter

    Tror du at en bank er et socialkontor?

    Overtræk = Du overtræder en aftale, og låner andre menneskers penge uden at spørge. (Ja, en bank er ejet af andre mennesker, også selv hvis du ikke forstår det)

    Det er nok en rigtig god øvelse at du lever uden bank (eller nøjes med Nemkonto + simpelt hævekort)

    #199432
    AnonymForfatter

    @trådstarter. Ja, det er lovligt. Du skyldte dem penge på din kassekredit og de så chancen for at få gælden indløst. En bank kan til enhver tid kræve et udestående indløst og det er sagen uvedkommende om du havde tænkt dig at bruge dine ferie penge på at betale husleje eller noget andet. Det er groft sagt dit problem, hvis pengene ikke kan række.. Og mon ikke det er sket lidt før at de har gjort dette ?

    Som PD 99 herover skriver.. Så er der pænt mange som forveksler en bank med et social kontor. En bank er en forretning som skal tjene flest mulig penge til sine ejere og så er den sådan set ikke så meget længere.. Det er op til enhver at selv tage lidt ansvar for sin økonomi og få enderne til at hænge sammen..

    #199438
    Mikey 68Forfatter

    Hvis OP har en kassekredit på 20.000kr, så har han jo netop lov til at skylde op til 20.000kr – og ifølge ham var den kun trukket op til 19.000kr.

    Der må vel gælde en form for opsigelsesvarsel for begge parter på den aftale, ellers kan det jo være ret svært for låntager at planlægge sin økonomi?

    #199662
    MichaelForfatter

    Jeg har anmeldt pleiadians for ekstremt sprogbrug som i øvrigt er fuldstændigt uforståeligt.

    #199666
    AnonymForfatter

    pleiadians, Forever LOL

    #200872
    AnonymForfatter

    banker er kun til for en ting

    AT BLIVE ROVET

    FUCK BANKER

    #200874
    AnonymForfatter

    banker er kun til for en ting

    for at blive rovet

    #200942
    HalliHalloForfatter

    Hvorfor kan nogen have interesse i at oprette sig for at skrive 2 besynderlige indlæg? Se indlæg af 29.8.d.å.

    Hvad kan formålet være med det?

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.