lån til hus i udkants Danmark

Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Indlæg
  • #208356
    MichaelForfatter

    Nu er det jo ingen menneskeret at få et lån så at bede om et skriftligt afslag med en begrundelse er for tåbeligt. Man kan alligevel ikke bruge det til noget som helst.

    #208358
    HammerenForfatter

    Hva Søren Morsdreng – havde du kun læst halvdelen af indlæggene, da du lagde trumfen sidst. Vi andre har forsøgt at belære Kian på bedste vis. I første omgang på en ordentlig måde, og efterhånden med lidt mere hård tone, efterhånden som vi kunne læse, at det ikke fes ind.
    Nu kan jeg læse, at du også fortæller Kian, at han ikke må kræve noget på skrift fra sin bank .
    Morsdreng – jeg synes du tager bankens parti.
    Ønsker du ikke at Kian skal ha’ knaldhytten?

    #208360
    AnonymForfatter

    Jeg beklager alle mine indlæg men følte mig bare lidt frustreret over alt det med lån o.s.v fordi jeg føler ikke mig og min kone har en dårlig økonomi men til et hus køb er den nok.

    Tak for jeres tid og alle de svar der er noget at tænke over men jeg kan lige så godt se at få lavet en god opsparing og så se hvad fremtiden bringer.

    #208362
    morsdrengForfatter

    Kære Hammeren, tag og læs mit indlæg inden du kommer med bemærkninger.

    Det er ikke for meget forlangt, at der bliver holdt en anstændig og ordentlig tone på dette forum. Bl.a. hører det ikke hjemme nogen steder at dømme om andres kreditværdighed eller om deres styr på økonomien alene ud fra en oplyst rentesats. Det er rent ud sagt noget svineri.

    Tag og gå efter bolden og ikke manden.

    #208364
    testForfatter

    og morsdreg det skal vi så nok minde dig om næste gang det smutter for dig 🙂

    #211750
    HalliHalloForfatter

    Hej Kian, må man spørge om “status" på din låneansøging i Nordea i dag?

    Det vil glæde mig meget, hvis du og din familie har fået sig et eget lille hus.

    Er det ikke i dette indlæg morsdreng fraråder at benytte eget navn? Hvilket jeg selvfølgelig er helt enig i, og dette gælder også opgivelse af telefonnumre og E-mailadresser.

Viser 6 indlæg - 31 til 36 (af 36 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.