RKI registreret og vil gerne købe hus

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Indlæg
  • #200430
    MichaelForfatter

    Nej, der er ingen steder man kan låne til huskøb når man står i RKI

    #200450
    HalliHalloForfatter

    Nituche:

    Når Michel har besluttet det, så er der desværre ingen muligheder.

    Alligevel ville jeg da tage kontakt med banken for at få det endeligt bekræftet.

    Grunden til at jeg skrev som jeg gjorde var, at jeg tænkte at du enten havde fået et ekstra godt betalt arbejde eller havde arvet lidt penge, og at din gæld var på et meget niveau. For i dette tilfælde ville jeg mene, at der kunne være en mulighed for at købe et mindre, dejligt hus til dig og børneflokken.

    #200574
    AnonymForfatter

    Der må være nogle private, rockerrelaterede ågerkarle, som er villige til at låne penge ud på de vilkår. Mennesker i nød betaler gerne overpris for et lån.

    #200584
    testForfatter

    Tjep nu har jeg aldrig været i rki eller lånt på det grå låne marked, men på trådene her virker det som om dem der vil låne eller foregiver at ville låne ud til rki personer kun er ude på at snyde folk for gebyret.

    Hvad skulle være begrundelsen for at låne ude uden sikkerhed til folk der har vist manglende betalingerne ? Så snart de kommer til penge står fogden klar og snupper de de har lånetved dig til den gæld der allerede er forfaldende.

    #200588
    AnonymForfatter

    test:
    Mon ikke det er et spørgsmål om hvem man helst vil skylde penge. her kan metoder til inddrivelse være en faktor, ligesom det ikke altid er muligt for myndighederne at se om en person er kommet til penge. Der findes en stor sort økonomi.

    #217260
    svend kristensenForfatter

    hej hvor kan vi låne til huskøb banken sagde nej huset koster 119500kr vi har 40.000kr om måneden

    #217262
    testForfatter

    det spørgsmål er det igen der har mulighed for at svare på svend. I en anden bank ville jeg sige men kan du bruge det svar til noget?

    Procedure for at få et lån er at lave et budget der gerne i så mange detaljer som muligt skal vise at du virkeligt har råd til det du har gang i. Så tager du dine løn sedler og årsopgørelser og går fra bank til bank eller ringer og mailer til dem.

    #217308
    HalliHalloForfatter

    Kære Svend Kristensen

    Hvis du kan låne pengene privat, så ville jeg gøre det. Banken vil nok ikke lån dig med så lille en indkomst og så dyrt et hus du har valgt.

    Jeg håber det lykkes for dig at skaffe pengene til huskøbet.

    #221666
    HalliHalloForfatter

    Kære Demitrios,

    oplys lidt om dit firma og scan venligst jeres brochure ind, så jeg kan se hvad jeg går ind til, da jeg gerne vil låne ca. 300.000.000 dollars.

    Jeg ser frem til et positivt svar og samarbejde!

    #223872
    FlullemusForfatter

    Hej Helle.

    Dit indlæg mht. Ladelund lyder ret spændende, vil du være sød at skrive til mig?
    Hvis du vil skrive til mette8722@gmail.com 🙂

    På forhånd tak.

    Med venlig hilsen
    Mette

    #225866
    svend kristensenForfatter

    er der nogen der ikke forstår jeg ikke kan købe hus for 498000kr jeg har selv udvetaling og en årsløn på 290.000kr hvad skal man gøre er der nogen der kan svare mig jeg står ikke i rki svend

    #227058
    TieForfatter

    Ja, selvfølgelig er der det,jo ganske almindelig kendt. Men jo ikke kontakter,som alle mennesker har… Så er det jo nok som .. Kender en,som kender en mm

    #227060
    TieForfatter

    Ok,men er jo almindelig kendt med denne Gorm for lån på sorte marked. Men tror bare,at det er sådan, at man skal kende en .. Som kender en mm.

    #227240
    trustfundsForfatter

    Har du brug for et lån? Hvis ja, send os en e-mail med nedenstående oplysninger for at ansøge

    NAVN:
    ALDER:
    KØN:
    LAND:
    STAT:
    TEL:
    LÅNEBELØB:
    LÅN TERM:
    Månedlige indtægter:
    Formålet med fonde:
    hilsen

    #227274
    Jean Pierre Frederiksen plaireForfatter

    hej Helle gælder bolig lån også i DK ?

Viser 15 indlæg - 31 til 45 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.