RKI registreret og vil gerne købe hus

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Indlæg
  • #169528
    AnonymForfatter

    du må gerne skrive til mig helle ang det boliglån dernede

    Min email er jesper130582@gmail.com

    #171960
    AnonymForfatter

    helle skriv til mig da vi er tæt på at komme til ladelund

    jenspeter@live.dk

    håber at høre fra dig.så er blomsten på vej hehe

    #173934
    AnonymForfatter

    jeg vil også til tyskland jeg giver garne 10000dkr kontakt mig 😉 billyboy@live.dk

    #196062
    MichaelForfatter

    Fremragende som Google Translate altid insisterer på at oversætte til cirkussprog…

    #197266
    AnonymForfatter

    Helle vil meget gerne høre fra dig.. mail. Jejy99@msn.com

    #200106
    AnonymForfatter

    jeg står også i rki og vil lån penge til en bolig jeg vil gerne lån ml.300000-600000 kr til andelsbolig
    kan skrive til min e-mail henrikthomsen46@live.dk

    #200108
    AnonymForfatter

    ved guder.. Så snart kombinationen med RKI og lån bliver nævnt i en tråd, så vrimler det ind…..

    #200110
    AnonymForfatter

    oskar22

    kun du lån mig dem penge du kan får sikkerhed den andelsbolig

    #200112
    testForfatter

    Okar, det må da være en aprilsnar. Folk der er i rki har vist både manglende betalingsvilje og evne. Ellers var de ikke i rki. Hvordan mener du at ku af sikkerhed for et lån til en rki ramt og hvordan kan du men at 2,5pct kan dækken dem ganske reale risiko for at du aldrig der dine penge igen?

    #200114
    MichaelForfatter

    Morsomt. Jeg går ud fra at oskar22’s indlæg er en joke, men hvis ikke er her lidt erfaringer omkring private udlån:

    http://www.mybanker.dk/debat/privatoekonomi/1206-fairrates.dk

    #200410
    AnonymForfatter

    jeg har været meget uheldig med mine udlejer skimmelsvamp i boligerne og udlejer vil ikke gøre en dyt. Jeg er alenemor til 4 og astmatikker. Så jeg er blevet så træt af dårlige udlejer og tænker på om ikke der er en mulighed for at låne til køb af hus. Jeg står i rki og betaler på min gæld og vil være ude om 4 1/2 år men det er længe at bo i huse der ikke er godt for hverken min eller børnenes helbred. Kommunen gør intet for min udlejer er så smart at male det over. Jeg har taget billeder men de er ligeglade. Hvad skal jeg gøre ?????

    #200412
    AnonymForfatter

    Bare fordi at man står i rki betyder det ikke man ikke vil betale sin gæld. Jeg har været gift men da vi gik fra hinanden ku jeg ikke betale jeg havde ikke styr på noget men har arbejdet mig op så jeg kan betale nu. Jeg var så heldig at få gælden delt og selvom han ikke betaler berører det ikke mig. Så vi er nogle der gerne vil betale og gør det.

    #200416
    testForfatter

    Llo er et godt sted at starte. Skimmelsvamp skyldes i 9 ud af 10 tilfælde kombinationen af for lidt udluftning og opvarmning.

    Har du råd til et hus?

    Når man er i rki er der fordi man har misligehokdt sin gæld.

    #200418
    HalliHalloForfatter

    Nituche, du skal kontakte teknisk forvaltning i din kommune, så kommer de ud og måler om det har sin rigtighed.

    Om du kan købe hus må du – af gode grunde – spørge din bank om, det er vel ikke nogen herinde der kan give et svar på.

    Du behøver da ikke at gøre udtrykkeligt opmærksom på, at du gerne vil betale din gæld tilbage, det vil alle vel, hvis de har midlerne til det, hvad du altså lykkeligvis har.

    #200428
    AnonymForfatter

    HalliHallo du misforstod mig jeg spørger om nogen kender nogle steder man kan låne til huskøb selvom man er i rki men det er nok bedst at vente med at købe til man er ude af rki. Jeg ved desværre at kommunen ikke gør meget jeg gik ned til dem med et billede af en stor sort plamage af fugt billede var de ligeglad med og da de kom og så på havde udlejer været der og male det over men jeg vil prøve igen tak for rådet

Viser 15 indlæg - 16 til 30 (af 54 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.