Grotesk brev fra Nordea

Forside Fora Bankskifte Grotesk brev fra Nordea

  • This topic has 3 svar, 4 stemmer, and was last updated by HillaryT.
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • pjedsted
    Forfatter
    Indlæg
  • #383746
    pjedsted

    Jeg har modtaget et brev fra Nordea der vil lukke min konto hvis ikke jeg laver en liste over hvad jeg præcist har anvendt mine kontanthævninger til. Nordea skriver at jeg skal stoppe med at hæve penge i deres automater. Jeg kommer naturligvis til at hæve endnu flere penge nu.

    Andre der har oplevet noget lignende? Det er jo fuldstændig grotesk.

    #383748
    morsdreng

    Når du ikke oplyser, om du er privat- eller erhvervskunde eller størrelsen på dine enkelte og samlede kontante hævninger, er dit spørgsmål svært at besvare.

    Følgende fra Folkesparekassen vedrørende hvidvask kan sikkert hjælpe dig på vej.
    <p class=”MsoNormal” style=”line-height: 13.2pt; mso-pagination: widow-orphan; mso-outline-level: 2; background: white; mso-layout-grid-align: auto; punctuation-wrap: hanging; text-autospace: ideograph-numeric ideograph-other; margin: 22.5pt 0cm 7.5pt 0cm;”><span style=”font-family: ‘Arial’,’sans-serif’; mso-fareast-font-family: ‘Times New Roman’; color: #961956; text-transform: uppercase; mso-font-kerning: 0pt;”>SKAL DU HÆVE ELLER INDSÆTTE STØRRE KONTANTBELØB?</span></p>
    <p class=”MsoNormal” style=”margin-bottom: 7.5pt; line-height: 19.2pt; mso-pagination: widow-orphan; background: white; mso-layout-grid-align: auto; punctuation-wrap: hanging; text-autospace: ideograph-numeric ideograph-other;”><span style=”font-family: ‘Arial’,’sans-serif’; mso-fareast-font-family: ‘Times New Roman’; color: #515151; mso-font-kerning: 0pt;”>Som en del af Kend-din-kunde-princippet kan du opleve, at vi spørger nærmere til visse kontante ind- og udbetalinger, herunder valuta. Du kan vælge at svare mundtligt på spørgsmålene eller udfylde skemaet nedenfor, når du hæver og indsætter kontanter.</span></p>
    <p class=”MsoNormal” style=”margin-bottom: 7.5pt; line-height: 19.2pt; mso-pagination: widow-orphan; background: white; mso-layout-grid-align: auto; punctuation-wrap: hanging; text-autospace: ideograph-numeric ideograph-other;”><span style=”font-family: ‘Arial’,’sans-serif’; mso-fareast-font-family: ‘Times New Roman’; color: #515151; mso-font-kerning: 0pt;”>› <span style=”color: #961956; text-decoration: none; text-underline: none;”>Skema vedrørende kontante ind- og udbetalinger (pdf)</span></span></p>

    #384477
    Silke178

    Står i samme situation lige at der er nogen transaktioner jeg skal redegør for og hvem det er før de vil ophæve spærringen samt at deres begrundelse for spærringen var at jeg aktiverede mit kort forkert heldigvis fik jeg en anden til at åbne mit kort og som har optaget denne samtale og på intet tidspunk sku der være tastet forkert så en lodret løgn

    #384515
    HillaryT

    Hillary Thomas-firmaet, bortset fra dets tjenester, er fortsat tilgængeligt for at støtte dig i dine tvister, uanset felt. Alt, hvad vi har brug for, er korrekt tilbagebetaling af et lån, når du har det. Lånene varierer alt efter behovet for hver person. Hvis du er sikker på at du kan tilbagebetale et lån, efter du har fået det, bedes du kontakte os for detaljer: +33755779020 (WhatsApp) eller hillary.finance@mail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.