Er Norwegian Bank OK?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Indlæg
  • #223140
    MichaelForfatter

    Det samme kan man sige om el-markedet. Den typiske besparelse for en husstand er 500-1000 kr. årligt. Gider man det? Tja, det tager vel omkring 5-10 min at skifte udbyder – regn selv timelønnen ud. Det samme gør sig gældende for at flytte opsparingen fra 0% til 0,75%.

    Den kloge sørger naturligvis for at høste alle de lavthængende frugter. Den dumme smider bare pengene i kloakken og bruger så i stedet timevis hver eneste uge på at jagte besparelser på 5-6 kr. i 4 forskellige supermarkeder.

    #223142
    kodenForfatter

    jeg vidste jeg kunne provokere nogen 🙂

    Du læste godt at jeg overvejede..ikk?

    men ellers har du ret.
    Men nu jagter jeg ikke rundt i supermarkeder for at spare småpenge.

    Jeg har prøvet el lev. skift. det var der ikke meget sparet ved, men til gengæld blev mit elforbrug totalt uoverskueligt det år.
    Så det gider jeg ikke igen, selvom de nu er samlet på samme regning, siden dengang jeg havde.
    Der skal være mere at hente før jeg gider det.

    Men der hvor jeg virkelig har hentet kugler er at hoppe på cyklen til arb.
    Droppet det dyre s-tog og solgt bil 2, samt smidt top maven 🙂
    Det er en besparelse der har kunnet mærkes og så er et par tusinde småpenge i forhold til det bøvl det godt kan være at have sine penge spredt i flere banker.

    #228860
    Leo Bergsted MortensenForfatter

    jeg har anvendt banken et årstid og er yders tilfreds.

    Indskyder garantien 1,5 mill norske- pengene står i danske kroner, der er ingen kursrisiko. Det står altsammen på deres hjemmeside.

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.