Stavnsbundet til Danske Bank

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Thomas L LarsenForfatter
    Indlæg
  • #96309
    Thomas L LarsenForfatter

    Hej. Jeg skriver på vegne af min kæreste som er kunde i Danske Bank. Hun får førtidspension og har ikke nogen gæld nogen steder. Hun ville gerne væk fra Danske Bank da deres service niveau er nærmest ikke eksisterende, i den kategori de har sat hende i. Vi har prøvet Totalbanken, men de ville heller ikke have hende, jeg er ellers selv kunde der, og er godt tilfreds. Er der nogen der har en god ide til at hjælpe hende videre? Er der iøvrigt andre der har erfaring med at blive ignoreret af Danske Bank?

    #231353
    testForfatter

    Hun skal nok starte med at at blive klar over hvilken service hun vil ha, har brug for og vil betale for.

    Hun kan jo sådan set bare betale for et andet sevice niveu i danske bank hvis det er det hun vil.

    Hvis det hun vil er at ha en ikke nærmere defineret gratis sevice kan det blive rer vanskeligt

    #231354
    Bamseline (2)Forfatter

    Stavnsbundet og ikke nogen gæld nogen steder ????????????

    Danske Bank går det som fortjent det vil sige ikke godt.

    Din sambo kan sende følere ud til 3 penginstitutter og siden vælge efter behag.

    Du har ved lov ret til en NEM konto i et pengeinstitut, et bankskifte bør derfor være en no brainer.

    Jeg anbefaler gerne Handelsbanken, da de ansatte IKKE er provisionslønnede og derfor ikke forsøger at sælge dig en masse tjenester, som banken kan tjene penge på.

    Eller se disse links:
    https://www.mybanker.dk/artikler/saa-let-er-det-blevet-at-skifte-bank
    https://www.mybanker.dk/artikler/her-er-danmarks-bedste-bank-2018-hvordan-klarer-din-bank-sig

    #231357
    Lene Aagaard HansenForfatter

    Kan man betale sig til bedre service i Danske Bank? Det vidste vi ikke. Hvordangør man det?

    #231358
    Lene Aagaard HansenForfatter

    Nu har jeg lige oprettet hende på mybanker, og det giver ingen tilbud. Problemet er at hun ikke skylder nogen penge væk og ikke skal låne nogen….. Der er ingen tilbud.

    #231359
    MichaelForfatter

    Måske du lige burde oplyse hvilken service præcist det er hun har brug for

    #231361
    Thomas L LarsenForfatter

    Hun vil bare væk fra Danske bank. Hendes problemer at de ikke svarer på hendes forespørgsler, hendes dankort er ved at udløb, og hun vil gerne bestille et nyt. Hun skrev til Danske Bank den 4/12 og Hardinger hørt endnu. Det er ikke første gang hun oplever at de ikke svarer. Hun vil bare have et alm hævekort, der behøver ikke være kredit på det, og så skal hun have en nem konto.

    #231362
    MichaelForfatter

    Der er ingen grund til at kontakte banken fordi kortet er ved at udløbe. Nets sender helt automatisk et nyt nogle uger i forvejen. Det virker ærlig talt lidt som en overreaktion

    #231363
    Thomas L LarsenForfatter

    Lige på nær at mobile pay er lukket på kortet fordi det er ved st udløbe

    #231364
    Thomas L LarsenForfatter

    Og derfor kunne banken vel godt svare

    #231366
    MichaelForfatter

    Dine indlæg er selvmodsigende. Du skriver, at din kæreste kun har behov for et hævekort, men et sådan kan slet ikke bruges sammen med Mobilepay. Derudover er det faktuelt forkert, at Mobilepay lukkes fordi kortet er ved at udløbe. Man kan fint logge på og skifte kortet selv i appen helt problemfrit. Jeg har selv lige foretaget øvelsen da jeg har fået nyt VisaDankort

    #231367
    testForfatter

    Bamseline personen har jo allerede en NemKonto . Man har ikke ret til mere ind en NemKonto i alt. Ikke en pr bank

    På summe af indlæg i den her tråd tror jeg der er tale om en storm i en kop vand. Gad vide hvordan man har kontaktet danske bank?

    Mange har et horn i siden på danske bank andre, som mig, oplever kompetent og højlig service.

    Men om jeg kan så godt finde ud af at læse på deres hjemme side om deres kunde program og ved at man da ikke bestiller et nyt kort ved udløb. Det kommer helt af sig selv. Jeg Kan så ikke forestille mig at deres support hot Line ikke kan svare på dette eller hjælpe en igennem via tlf.

    Det er tilbage til nøgle filernes tid at jeg sidste fik edb support fra danske bank men det var gnidningsfrit

    https://www.danskebank.dk/da-dk/Privat/Konti/Pages/kundeprogram.aspx?danskebeta=true

    #231378
    peter holm larsenForfatter

    Hej Test,
    Jeg tror nu ikke det har så meget med om Danske Bank yder kompetent og høflig service, når Danske Bank kritiseres som hovedregel.

    Tror som bare der heldigvis er mange danskere der stadig vægter etik og moral højest også i deres valg af samarbejdspartnere. Da det lige før jul blev offentliggjort at der du er anholdt 10 tidligere medarbejdere i Danske Bank koncernen, traf jeg også beslutningen straks at nedbringe mit engagement med koncernen, og indfri mit realkreditlån på torsdag og nedbringer iøvrigt mit øvrige engagement til det minimale.

    .. og så betyder det intet, om Danske Bank så var verdens mest kompetente bank. Tænk hvis alle borgere havde samme moralkodex.

    #231381
    testForfatter

    Tja har du også stoppet dit samarbejde med den danske stat så. Ingen virksomhed er i minu over for brodne kar for mig at se viser anholdelsene bare at de købt en kriminel fillial.

    #231385
    testForfatter

    PS hvilken større dansk bank har ikke været involveret i noget lignende eller være. Både Nordea og jyske bank er bleget fanget i at rådgive kunder om skatte ly

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.